Wybierz dowolną oprawkę wraz z soczewkami Adrial lub Sariyo. Jeżeli z jakiegoś powodu okulary nie spełnią twoich oczekiwań i spełniasz warunki gwarancji, zwrócimy ci pieniądze za całe okulary!
Jak skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy?
1. Zapoznaj się z zasadami zwrotów
Ten rodzaj gwarancji dotyczy wyłącznie soczewek korekcyjnych Adrial i Sariy *. Soczewki okularowe innych producentów, takich jak Essilor, Nikon, Zeiss, Hoya, Rodenstock lub Seiko, nie są objęte gwarancją. Oprawki oraz soczewki okularowe należy zwrócić w nieuszkodzonym stanie, wraz ze wszystkimi akcesoriami. Jeżeli zakupiłeś więcej niż jedną parę okularów z soczewkami wykonanymi na zamówienie, możliwość zwrotu w ramach gwarancji dotyczy tylko najtańszej pary okularów. Oferta jest ważna przez 30 dni od daty wysyłki.
2. Przygotuj towar do zwrotu
Okulary muszą być zwrócone w takim samym stanie, w jakim były wysłane przez nas. Zwrot musi być kompletny (okulary, akcesoria, ściereczki, futerał itp).
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:
- E-mail: info@alensa.pl
- Telefon: (+48) 224813801
3. Rozpocznij proces zwrotu
Zaloguj się na swoje konto klienta na Alensa.pl. Przejdź do zakładki “Reklamacje i zwroty”, którą znajdziesz w menu pod Twoim imieniem i nazwiskiem. Postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie i wybierz “30-dniowa gwarancja zwrotu środków” jako powód zgłoszenia.
4. Odeślij okulary
Na koniec upewnij się, że przesyłka zawiera okulary i wszystkie akcesoria (futerał, ściereczki, nakładki itp). Zalecamy starannie zapakować okulary w solidne pudełko, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu.
5. Daj nam czas na przetworzenie Twojego wniosku
Po otrzymaniu przesyłki konieczne jest sprawdzenie okularów pod kątem spełnienia warunków zwrotu. W przypadku pomyślnej kontroli zwracanego towaru, zostanie Ci zwrócona cała kwota za okulary, łącznie z wykonanymi na zamówienie soczewkami Adrial lub Sariyo, które były częścią zamówienia. Zwrot środków nastąpi w sposób określony w Artykule 13 Regulaminu.
*Niniejsza gwarancja nie dotyczy soczewek okularowych innych marek. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z obsługą klienta.