FAQ okulary korekcyjne i okulary przeciwsłoneczne

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych okularach korekcyjnych i okularach przeciwsłonecznych? Zebraliśmy dla Ciebie kilka często zadawanych pytań i odpowiedzi. Jeśli nie możesz znaleźć informacji, których szukasz, nie wahaj się skontakuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jesteśmy tu by pomóc!

Zamawianie okularów korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych online

  1. Jaka jest Wasza oferta okularów?
  2. Czy macie sklepy, które mogę odwiedzić?
  3. Czy mogę wam zaufać w kwestii optyka?
  4. Jak mogę przymierzyć okulary i dopasować je do mojej recepty?
  5. Dlaczego muszę płacić z góry za okulary?
  6. Nie znam swojej recepty. Możecie się o tym dowiedzieć poprzez moje stare okulary?
  7. Czy mogę skorzystać z recepty na soczewki kontaktowe?
  8. Martwię się trochę, że popełnię błąd podczas wpisywania recepty. Możecie mi pomóc?
  9. Już zamówiłem i popełniłem błąd. Jak mogę zmienić / anulować zamówienie lub to naprawić?
  10. Co to jest PD i jak mogę znaleźć swoje?
  11. Moja recepta pokazuje coś innego niż formularz zamówienia. Czy mogę gdzieś to wpisać?
  12. Czy mogę wysłać własne oprawki do wstawienia soczewek korekcyjnych?
  13. Czy mogę zamówić tylko soczewki korekcyjne bez oprawek?
  14. Czy możesz przesłać mi osobno moją oprawkę i soczewki korekcyjne?
  15. Czy mogę zamówić same oprawki, które będą używane dodatek?
  16. Czy Twoje okulary są dostarczane z etui?
  17. Czy wszystkie Twoje marki są autentyczne?
  18. Czy do okularów przeciwsłonecznych dołączone są certyfikaty i oryginalne etui?

Więcej o naszych soczewkach do okularów korekcyjnych

  1. Czy soczewki zostały stworzone przez sprawdzonego producenta?
  2. Z czego wykonane są soczewki?
  3. Jaka jest różnica między 4 opcjami współczynnika załamania światła?
  4. akie powłoki/dodatki zostały dodane do soczewek i ile one kosztują?
  5. Jak mogę dalej ulepszać moje soczewki?
  6. Co robi filtr blokujący niebieskie światło?
  7. Czym są soczewki samoprzyciemniające się?
  8. Czy mogę zamówić przeciwsłoneczne soczewki korygujące?
  9. Czy mogę zamówić soczewki progresywne / wieloogniskowe i czy mają one takie same zalety jak soczewki jednoogniskowe?
  10. Czy mogę zamówić soczewki korygujące astygmatyzm?
  11. Co mam zrobić, jeśli nie potrzebuję cylindra lub osi do moich soczewek?
  12. Czy można wybrać inne soczewki niż te, które sugeruje Twój system?
  13. Czy można przeszlifować soczewki, które kupiłem wcześniej i dopasować je do nowej oprawki?
  14. Czy istnieje prosty sposób na zamówienie okularów blokujących niebieskie światło, czy muszę ręcznie dodawać tę funkcję?
  15. Dlaczego na moich soczewkach jest wygrawerowany symbol?

Więcej o naszych okularach przeciwsłonecznych

  1. Czy wszystkie Twoje okulary przeciwsłoneczne chronią przed promieniowaniem UV i czy istnieje inny poziom ochrony dla różnych kolorów soczewek?
  2. Jaka jest różnica między lustrzanymi a spolaryzowanymi okularami przeciwsłonec­znymi?
  3. Czy mogę zamienić okulary przeciwsłoneczne w okulary przeciwsłoneczne z korekcją?

Dostawa i zwrot

  1. Ile czasu zajmuje dostarczenie moich okularów korekcyjnych?
  2. Ile czasu zajmie dostarczenie moich okularów przeciwsłonec­znych?
  3. Dlaczego dostarczenie moich okularów korekcyjnych trwało dłużej?
  4. Jak długo obowiązuje moja gwarancja na okulary?
  5. Jakie są zasady dotyczące zwrotów okularów korekcyjnych?
  6. Jakie są zasady dotyczące zwrotów okularów przeciwsłonec­znych?

Zamawianie okularów korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych przez Internet

Spójrz poniżej na najczęściej zadawane pytania dotyczące okularów korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych:

1. Jaka jest wasza oferta okularów?

Oferujemy wysoce profesjonalną obsługę okularów korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych online. Będziesz mógł wybierać z szerokiej gamy oprawek i okularów przeciwsłonecznych oryginalnych marek. Możesz również wyposażyć swoje oprawki w soczewki korekcyjne i otrzymać kompletne okulary korekcyjne z dostawą do Twoich drzwi. Wszystko, czego potrzebujesz, to kopia recepty po badaniu wzroku przez okulistę lub optometrystę, aby zrealizować zamówienie. Gwarantujemy najlepsze produkty w doskonałej cenie oraz rzetelną obsługę.

2. Czy macie sklepy, które mogę odwiedzić?

Jesteśmy sklepem internetowym, więc nie mamy żadnych stacjonarnych sklepów, które możesz odwiedzić. Dowiedz się więcej o zaletach zamawiania online.

3. Czy mogę wam zaufać w kwestii optyka?

Sami mamy doświadczonych optyków, którzy stworzą dla Ciebie okulary korekcyjne. Sprzedajemy okulary w całej Europie, a nasze okulary spełniają najwyższe standardy. Gwarantujemy taką samą jakość, jaką znajdziesz u swojego optyka.

4. Jak mogę przymierzyć okulary i dopasować je do mojej recepty?

Większość naszych oprawek można wypróbować za pomocą wirtualnego lustra. To wirtualne narzędzie do przymierzania korzysta z kamery internetowej i działa jak zwykłe lustro: kamera rejestruje Twoją twarz i dokładnie stosuje wybrane klatki. Możesz nawet odwrócić głowę, a oprawki dopasują się do każdej strony. Dzięki temu możesz zobaczyć je pod różnymi kątami i będą wyglądać tak, jakbyś je nosił! Aby dodatkowo upewnić się, że Twoje okulary dobrze pasują, dodaliśmy rozmiary i wymiary do każdej z naszych oprawek. To da ci wyobrażenie o tym, jak duże lub jak małe są oprawki. Porównaj te wymiary z Twoimi obecnymi oprawkami.

5. Dlaczego muszę płacić z góry za okulary?

Każda recepta jest spersonalizowana, a okulary są produkowana na zamówienie, zgodnie z tą właśnie receptą. Ponieważ nie możemy zaoferować wyprodukowanych okularów w innym miejscu, należy za nie zapłacić z góry.

6. Nie znam swojej recepty. Możecie się o tym dowiedzieć poprzez moje stare okulary?

Jest tylko jeden sposób, aby dowiedzieć się, jaka jest dokładna recepta: poproś okulistę lub optometrystę o zbadanie oczu, co sugerujemy raz na 6 miesięcy. Twój okulista zawsze dostarczy Ci receptę lub małą notatkę zawierającą dokładne parametry korekcji wzroku. Nie jesteśmy w stanie ustalić Twojej recepty na podstawie starych okularów ani w żaden inny sposób.

7. Czy mogę skorzystać z recepty na soczewki kontaktowe?

Nie, istnieją szczególne różnice między receptą na soczewki a receptą na okulary. Twój okulista musi określić Twoje parametry specjalnie dla okularów na podstawie badania wzroku.

8. Martwię się trochę, że popełnię błąd podczas wpisywania recepty. Możecie mi pomóc?

Zamawianie okularów korekcyjnych przez Internet i nawigacja po formularzu zamówienia może początkowo wydawać się zniechęcająca. W naszym formularzu zamówienia znajduje się jednak funkcja, która umożliwia zrobienie i przesłanie zdjęcia recepty. Dzięki temu nasi specjaliści mogą zinterpretować Twoje dane i zrealizować zamówienie za Ciebie. Możesz również samodzielnie wpisać swoje parametry. Pamiętaj, że nasze Biuro Obsługi Klienta chętnie pomoże Ci na każdym kroku; jeśli martwisz się o złożenie zamówienia, natychmiast skontaktuj się z nami i prześlij nam zdjęcie swojej recepty. Pomożemy w prawidłowej realizacji zamówienia.

9. Już zamówiłem i popełniłem błąd. Jak mogę zmienić / anulować zamówienie lub to naprawić?

Natychmiast skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta! Każde zamówienie, które nie zostało przetworzone, można zmienić. Jeśli jednak zostało już przetworzone, nie można wprowadzić dalszych zmian. Zachowaj ostrożność podczas wpisywania recepty lub skontaktuj się z nami z wyprzedzeniem, abyśmy mogli pomóc Ci poprawnie wprowadzić niezbędne wartości.

10. Co to jest PD i jak mogę znaleźć swoje?

Ta wartość pokazuje odległość między źrenicami w milimetrach. Dokładna odległość jest ważna, abyśmy mogli prawidłowo wycentrować soczewki w optymalnej pozycji. Dla większości ludzi odległość od źrenicy do grzbietu nosa wynosi 28-35 milimetrów; jednak są wyjątki. Twój okulista powinien również podać odległość źrenic (PD) na recepcie, ponieważ będziesz jej potrzebować do złożenia zamówienia. Nie każdy optometrysta / okulista to robi, więc koniecznie o to zapytaj. Jeśli Twój lekarz lub specjalista nie dodał tego do Twojej recepty, możesz zmierzyć to samodzielnie za pomocą naszej linijki. Jeśli zauważysz tylko 1 wartość PD na recepcie, podziel ją przez 2, aby uzyskać wartość dla prawego i lewego oka (na przykład: 61/2 = 30,5).

W przypadku dzieci PD ma tendencję do zmiany w czasie, więc należy badać oczy dziecka raz na 6 miesięcy.

11. Moja recepta pokazuje coś innego niż formularz zamówienia. Czy mogę gdzieś to wpisać?

Każda recepta jest inna i często każdy okulista ma unikalny sposób robienia notatek. Na przykład niektórzy specjaliści od oczu piszą (-) jako (=). Dlatego w razie wątpliwości zalecamy skontaktowanie się z nami w sprawie recepty przed sfinalizowaniem zamówienia. Pomożemy zinterpretować Twoje parametry i zanotujemy wszelkie szczególne potrzeby dotyczące Twojego zamówienia.

12. Czy mogę wysłać własne oprawki do wstawienia soczewek korekcyjnych?

Jesteśmy w stanie dopasować soczewki tylko do oprawek zakupionych w naszym sklepie.

13. Czy mogę zamówić tylko soczewki korekcyjne bez oprawek?

Soczewki korekcyjne należy oszlifować i wyrównać, aby idealnie pasowały do oprawek zgodnie z receptą. Niemożliwe jest prawidłowe wykonanie i wykończenie soczewek korekcyjnych bez wyśrodkowania i dopasowania ich do oprawki. Jeśli zostały dopasowane do określonej oprawki zgodnie z Twoimi potrzebami, nie można ich przenieść do innej, chyba że jest ona dokładnie taka sama. I nawet w takim przypadku wyrównanie może być nadal trochę nieprawidłowe, powodując rozmycie widzenia.

14. Czy możesz przesłać mi osobno moją oprawkę i soczewki korekcyjne?

Nie możemy tego zrobić. Aby dostarczyć wysokiej jakości okulary korekcyjne i zagwarantować ostry wzrok, musimy odpowiednio dopasować odpowiednie soczewki do wybranych oprawek.

15. Czy mogę zamówić same oprawki, które będą używane dodatek?

W naszym sklepie z pewnością można kupić okulary bez recepty. Ponieważ jednak nasze standardowe soczewki do naszych oprawek nie nadają się do normalnego noszenia, radzimy mieć je wyposażone w odpowiednie soczewki o mocy 0,00. Przeczytaj więcej o tym jak zamówić okulary jako modny dodatek.

16. Czy Twoje okulary są dostarczane z etui?

Wszystkie nasze okulary są dostarczane w etui. Dodatki nigdy nie zaszkodzą, a wręcz pomogą utrzymać okulary w optymalnym stanie, dlatego koniecznie sprawdź naszą ofertę akcesoriów „na wszelki wypadek”.

17. Czy wszystkie Twoje marki są autentyczne?

Sprzedajemy tylko oryginalne marki i produkty renomowanych i zaufanych producentów.

18. Czy do okularów przeciwsłonecznych dołączone są certyfikaty i oryginalne etui?

Wszystkie nasze oprawki i okulary przeciwsłoneczne są dostarczane z metkami, certyfikatami lub naklejkami, a także z oryginalnymi etui, aby jeszcze bardziej podkreślić ich autentyczność.

Więcej o naszych soczewkach do okularów korekcyjnych

Dowiedz się więcej o soczewkach, w które wyposażamy nasze okulary:

19. Czy soczewki zostały stworzone przez sprawdzonego producenta?

Naszym celem jest dostarczanie produktów spełniających najwyższe standardy jakości. Producentem naszych soczewek okularowych jest uznana europejska firma Adrial, która współpracuje z doświadczonymi optykami, którzy używają najnowocześni­ejszych maszyn do szlifowania innowacyjnych soczewek okularowych, dopasowywania ich do wybranych oprawek i testowania ich jakości przed wysyłką..

20. Z czego wykonane są soczewki?

Wszystkie soczewki korekcyjne są wykonane z wysokiej jakości wytrzymałego tworzywa sztucznego. Oferujemy wybór pomiędzy soczewkami o współczynniku załamania światła 1,5 - 1,6 - 1,67 i 1,74. Materiał o wyższym współczynniku jest lepszej jakości, a cieńsze soczewki o wyższym współczynniku załamania są bardziej zaawansowane i lekkie; w związku z tym im wyższy współczynnik załamania światła, tym droższe soczewki. Innymi słowy, jeśli wybierzesz soczewkę o wyższym indeksie, zapłacisz więcej, ale soczewka zostanie dopasowana dokładniej do Twoich potrzeb.

21. Jaka jest różnica między 4 opcjami współczynnika załamania światła?

Współczynnik załamania soczewki odnosi się do tego, jak soczewka załamuje (zgina) światło, co zależy od tego, jak szybko światło przemieszcza się przez materiał. Cieńszą soczewkę można zastosować, jeśli współczynnik załamania światła dla określonego materiału jest wyższy, ponieważ potrzebujemy mniej materiału do prawidłowego załamania światła. Soczewki o wyższym indeksie są wykonane z lepszej jakości materiału, będą ważyć mniej i będą wygodniejsze. W zależności od Twoich dioptrii, możesz nosić okulary tylko z soczewkami o określonym współczynniku załamania światła, ponieważ każdy indeks nie jest dostosowany do każdej wartości dioptrii.

22. Jakie powłoki/dodatki zostały dodane do soczewek i ile one kosztują?

Nasze soczewki są wyposażone w standardowy zestaw pięciu zaawansowanych powłok - bez dodatkowych opłat: filtr UV, dodatkowe utwardzenie, antyrefleks, powłoka hydrofobowa i powłoka samoczyszcząca. Dowiedz się więcej o powłokach okularowych.

23. Jak mogę dalej ulepszać moje soczewki?

Kupując u nas parę okularów, możesz wybrać i kupić dodatkowe właściwości - w tym filtr blokujący niebieskie światło, zdolność do samodzielnego przyciemniania lub odcień korekcyjnych okularów przeciwsłonecznych - w celu ulepszenia lub zmiany soczewek. Oferujemy również możliwość wyboru soczewek przeznaczonych specjalnie do prowadzenia samochodu. Pomoże to zredukować przeszkadzające światło z nadjeżdżających pojazdów, wyeliminować irytujące odblaski i sprawi, że Twoje widzenie będzie wyraźniejsze podczas jazdy.

24. Co robi filtr blokujący niebieskie światło?

Filtruje i blokuje niebieskie światło z urządzeń cyfrowych, takich jak telefony, tablety i ekrany komputerów. Zmniejsza to zmęczenie oczu, a zwiększy produktywność i poprawia nawyki dotyczące snu. Dowiedz się więcej o filtrze niebieskiego światła.

25. Czym są soczewki samoprzyciemniające się?

Soczewki fotochromowe, przejściowe lub samoprzyciemniające się przyciemniają się w zależności od zmieniających się warunków oświetleniowych. W pomieszczeniach są przejrzyste i ciemnieją pod wpływem promieni UV. Dowiedz się więcej o soczewkach samoprzyciemniających.

26. Czy mogę zamówić przeciwsłoneczne soczewki korygujące?

Oferujemy również możliwość przekształcenia Twoich okularów w odpowiednie korekcyjne okulary przeciwsłoneczne, aby chronić Twoje oczy przed promieniami UV i jasnym światłem. W ten sposób soczewki korekcyjne zostaną trwale zabarwione. W zależności od tego, jak ciemne mają być Twoje korekcyjne okulary przeciwsłoneczne, oferujemy Ci do wyboru zabarwienie 50, 75 lub 85 procent. Soczewki o 85-procentowym zabarwieniu są odpowiednikiem zwykłych okularów przeciwsłonecznych, jeśli chodzi o zdolność ochrony oczu przed jasnym światłem. Możesz również dodać do swoich soczewek polaryzację (dostępną tylko dla stopnia zabarwienia 85%) lub powłokę lustrzaną (w różnych opcjach kolorystycznych). Można to zrobić dla wszystkich naszych oprawek oraz okularów przeciwsłonecznych z naszej oferty korekcyjnych okularów przeciwsłonec­znych.

Uwaga: powoduje to przekształcenie soczewek korekcyjnych w przeciwsłoneczne soczewki korekcyjne. Dlatego ta opcja jest dostępna tylko dla oprawek. W okularach przeciwsłonecznych nie można zamienić soczewek w soczewki korekcyjne.

27. Czy mogę zamówić soczewki progresywne / wieloogniskowe i czy mają one takie same zalety jak soczewki jednoogniskowe?

Tak. Oferujemy możliwość zamówienia soczewek progresywnych, które korygują zarówno krótkowzroczność, jak i dalekowzroczność. Możesz wybrać jedną z czterech różnych odmian jakości. Wszystkie nasze soczewki progresywne posiadają takie same dodatki i korzyści, jak nasze soczewki jednoogniskowe.

28. Czy mogę zamówić soczewki korygujące astygmatyzm?

Tak. Jeśli cierpisz na astygmatyzm i potrzebujesz soczewek torycznych, Twoja recepta będzie zawierać wartość cylindra i osi dla każdego oka. W naszym formularzu zamówienia zobaczysz pole cylindra i osi, w którym możesz wprowadzić te wartości.

29. Co mam zrobić, jeśli nie potrzebuję cylindra lub osi do moich soczewek?

Jeśli nie cierpisz na astygmatyzm, nie musisz dodawać cylindra i osi do soczewek. Jednak być może zauważyłeś, że nasz system i tak o nie prosi; wystarczy wybrać 0,00 dla cylindra i 0 dla osi, a nie zostaną one dodane do soczewek.

30. Czy można wybrać inne soczewki niż te, które sugeruje Twój system?

Nasz system dobiera soczewki o optymalnym współczynniku załamania światła zgodnie z Twoją receptą. W istocie możliwa jest ręczna zmiana tego wyboru, ale należy pamiętać, że może to wpłynąć na wynik końcowy. Nie można w pełni zagwarantować przejrzystości widzenia, jeśli odejdziesz od sugestii naszego systemu. Niektóre dioptrie po prostu nie działają z określonymi współczynnikami załamania światła.

31. Czy można przeszlifować soczewki, które kupiłem wcześniej i dopasować je do nowej oprawki?

Okulary muszą być wykonane specjalnie dla określonej oprawki, aby je odpowiednio wyśrodkować i wyrównać. Dopasowanie soczewek szytych na miarę do nowej oprawki jest prawie niemożliwe. Dlatego nie świadczymy tej usługi.

32. Czy istnieje prosty sposób na zamówienie okularów blokujących niebieskie światło, czy muszę ręcznie dodawać tę funkcję?

Do wszystkich naszych niestandardowych soczewek okularowych można dodać filtr blokujący światło niebieskie, jeśli jednak szukasz gotowych okularów bez recepty, możesz zapoznać się z naszą specjalną ofertą okularów komputerowych. Wszystkie te okulary są wyposażone w wysokiej jakości soczewki bez mocy, które są wzbogacone o 5 standardowych powłok i filtr blokujący niebieskie światło. Jeśli więc chcesz tylko wyeliminować cyfrowe zmęczenie oczu, kup jedne z naszych okularów komputerowych!

Kup okulary komputerowe

33. Dlaczego na moich soczewkach jest wygrawerowany symbol?

Soczewki wieloogniskowe najwyższej możliwej jakości są grawerowane, aby odróżnić je od innych soczewek. Ten grawer jest dowodem jakości i w żaden sposób nie utrudni Ci widzenia.

Więcej o naszych okularach przeciwsłonecznych

Poniżej znajdują się niektóre z najczęściej zadawanych pytań dotyczących okularów przeciwsłonecznych:

34. Czy wszystkie Twoje okulary przeciwsłoneczne chronią przed promieniowaniem UV i czy istnieje inny poziom ochrony dla różnych kolorów soczewek?

Oferujemy tylko w pełni funkcjonalne okulary przeciwsłoneczne renomowanych marek, które zapewniają niezbędną ochronę. Jednak różne kolory soczewek rzeczywiście mają różne zastosowania i efekty. Przeczytaj więcej o różnicach w kolorach soczewek.

35. Jaka jest różnica między lustrzanymi a spolaryzowanymi okularami przeciwsłonecznymi?

Soczewki polaryzacyjne zawierają specjalny filtr, który blokuje intensywne światło odbite, co w efekcie ogranicza odblaski i zapewnia dodatkową ochronę oczu. Okulary polaryzacyjne zapewniają doskonałą ochronę przed oślepianiem - szczególnie na wodzie. Dowiedz się więcej o okularach z polaryzacją.

Soczewki pokryte lustrzaną powłoką poprawiają widzenie, hartując jasne światło. Lustrzane soczewki nie tylko chronią oczy, ale efekt lustra ukryje Twoje oczy przed światem i stworzy chłodną i tajemniczą atmosferę.

36. Czy mogę zamienić okulary przeciwsłoneczne w okulary przeciwsłoneczne z korekcją?

Tak, dla każdej pary okularów z naszej oferty korekcyjnych okularów przeciwsłonecznych możesz kliknąć opcję dodania soczewek korekcyjnych. Istnieje również możliwość zamiany soczewek dostępnych w naszych oprawach okularowych na korekcyjne soczewki przeciwsłoneczne. Oprócz tego oferujemy wybór nakładek przeciwsłonecznych do niektórych okularów korekcyjnych.

Dostawa i zwrot

W poniższej sekcji wyjaśniono niektóre z najczęściej otrzymywanych pytań dotyczących dostawy i zwrotów okularów korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych. Aby sprawdzić ogólne informacje i pytania dotyczące składania zamówień u nas, zajrzyj do naszego FAQ zamówienia.

37. Ile czasu zajmuje dostarczenie moich okularów korekcyjnych?

Przy zamawianiu okularów - po dokonaniu płatności - należy wykonać kilka czynności. Po otrzymaniu zamówienia nasi optycy zweryfikują receptę w naszym magazynie i przystąpią do szlifowania soczewek. Następnie dopasują soczewki do wybranych oprawek i odpowiednio je przetestują. Ten proces tworzenia okularów trwa zwykle od 3 do 7 dni roboczych, w zależności od typu wybranych soczewek. Następnie nasi optycy wyślą gotowe okulary do naszego centralnego magazynu, skąd zostaną wysłane do Ciebie. Na przykład ze względu na dużą liczbę zamówień, które otrzymaliśmy podczas pandemii COVID-19, rzeczywiście nastąpił wolniejszy czas dostawy. Ogólnie rzecz biorąc, dostawa okularów trwa od 7 do 14 dni roboczych.

38. Ile czasu zajmie dostarczenie moich okularów przeciwsłonecznych?

Okulary przeciwsłoneczne nie wymagają dodatkowego czasu na szlifowanie, dopasowywanie i testowanie, więc są dostarczane zgodnie z naszymi normami #.

39. Dlaczego dostarczenie moich okularów korekcyjnych trwało dłużej?

W normalnych okolicznościach nasi optycy są w stanie dostarczyć Twoje okulary w odpowiednim czasie. Jednak zawsze staramy się wykańczać produkty zgodnie z najwyższymi standardami. Na przykład w okresach takich jak kryzys COVID-19 uzupełnianie zapasów może być ograniczone z powodu przepisów, a liczba zamówień może przekroczyć możliwości tych, które nasi optycy mogą obsługiwać dziennie. Istnieje również możliwość, że nasi dostawcy nie zostaną opóźnieni w żadnych szczególnych okolicznościach. Dlatego terminy dostaw zawsze mogą ulec zmianie.

40. Jak długo obowiązuje moja gwarancja na okulary?

Nasze okulary objęte są standardową dwuletnią gwarancją. Okulary przeciwsłoneczne, oprawki i okulary są dostarczane w optymalnym stanie i zostały dokładnie sprawdzone pod kątem jakości przed wysyłką. W rzadkich przypadkach, gdy któryś z nich dotrze uszkodzony lub ma bezpośrednie usterki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my przeanalizujemy Twoją sprawę, aby Ci pomóc. Jednak skargi dotyczące szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, niewłaściwą pielęgnacją lub po prostu częstym użytkowaniem nie kwalifikują się do odszkodowania lub wymiany.

41. Jakie są zasady dotyczące zwrotów okularów korekcyjnych?

Soczewki na receptę są produkowane w oparciu o określone indywidualne wymagania i dlatego nie podlegają zwrotowi. Tylko ramy kwalifikują się do ewentualnego zwrotu pieniędzy. Ten warunek obowiązuje od momentu zapłaty za okulary, niezależnie od statusu wysyłki. Oprawki nie mogą być uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, problemy lub pytania, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać więcej informacji o tym, w jaki sposób możemy Ci pomóc.

Jeśli jednak uważasz, że brakuje jakości Twoich soczewek lub są one w jakikolwiek sposób uszkodzone, możemy poprosić o przesłanie ich do kontroli jakości. W przypadku wykrycia wady lub uznania ich za złej jakości, oczywiście wymienimy lub zwrócimy soczewki. Proszę zapoznać się z naszym regulaminem.

42. Jakie są zasady dotyczące zwrotów okularów przeciwsłonecznych?

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić okulary przeciwsłoneczne lub oprawki w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wymagamy zwrotu kompletnego produktu, w tym etui, zewnętrznego pudełka, wszystkiego w pudełku, wszelkich ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek identyfikacyjnych lub tagi. Innymi słowy, produkt musi być dokładnie w takim samym stanie, w jakim był przy odbiorze; w przeciwnym razie bez któregokolwiek z tych elementów uważa się za niekompletne i zwrot lub wymiana nie będą możliwe. Dziękuję za zrozumienie i zgodność. Zapoznaj się również z naszym regulaminem.