Zwrot i wymiana towaru

Wymiana i zwroty muszą spełniać wszystkie poniższe warunki:

  • Opakowanie soczewek musi być nieotwarte, nieuszkodzone, nieużywane, nie zaznaczone i w stanie odpowiednim do ponownej sprzedaży *
  • Produkty muszą być zakupione w sklepie Alensa.pl i mogą być zwrócone nie później niż rok od daty zakupu
  • Zawsze przed odesłaniem soczewek do zwrotu, należy skontaktować się z nami mailowo: info@alensa.pl w celu otrzymania etykiety zwrotnej, którą należy umieścić na pudełku/opakowaniu, w którym będą odesłane soczewki
  • W przypadku zwrotów produktów w przesyłkach bez oryginalnej etykiety zwrotnej wystawionej przez firmę Alensa, Alensa nie ponosi za nie odpowiedzialności­. 

* Zgodnie z unijnymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy 

Polityka wymiany i zwrotów dotyczy:

  • Wymiany parametrów produktów – Wymiany na inny produkt (Klient musi złożyć nowe zamówienie, a za poprzednie zwrócimy pieniądze w momencie kiedy zwrot dotrze do nas)
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy za soczewki TopVue
  • Produkty przesłane na kontrolę jakości

Zwrot okularów przeciwsłonecznych i okularów korekcyjnych:

Towary nie mogą być używane ani uszkodzone. Oryginalne opakowanie nie może zostać zniszczone. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić okulary przeciwsłoneczne lub oprawki w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wymagamy zwrotu kompletnego produktu, w tym opakowania na okulary, pudełka zewnętrznego oraz wszystkiego wewnątrz pudełka: wszelkich ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek identyfikacyjnych lub etykiet. Innymi słowy, produkt musi być zwrócony w dokładnie takim samym stanie, w jakim był wysłany przez nas. Produkt uznaje się za niekompletny bez tych elementów. W przypadku braku lub uszkodzenia przedmiotów zwrot lub wymiana nie będą możliwe. Dziękujemy za zrozumienie i wyrozumiałość.

Soczewki korekcyjne do okularów są produkowane w oparciu o specyficzne indywidualne wymagania i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu. Tylko oprawki kwalifikują się do możliwego zwrotu.

Każda wymiana i zwrot muszą odbywać się zgodnie z tą procedurą:

Firma Alensa nie ponosi odpowiedzialności za zwroty, które nie są zgodne z przedstawioną procedurą . Najpierw prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby wyjaśnić powód zwrotu, a także dostarczyć dodatkowych potrzebnych informacji (numer zamówienia, pełny opis przedmiotów itd.) Nasz personel sprawdzi Twoją prośbę, aby upewnić się, że spełnia wszystkie kryteria wymiany i doradzi, jak postępować.

Nasi przedstawiciele działu obsługi klienta starają się odpowiedzieć w ciągu 1–2 dni roboczych. Kiedy Twój zwrot lub wymiana została zatwierdzona, otrzymasz etykietę zwrotną. Prosimy o przyklejenie tej etykiety po zewnętrzej stronie KAŻDEGO zwrotu.

Procedura zwrotu obejmuje 4 kroki:

  • 1. Mailowy kontakt z obsługą klienta w celu sprawdzenia czy zwrot się kwalifikuje
  • 2. Obsługa klienta prześle Państwu etykietę zwrotną
  • 3. Spakowanie paczki w bezpieczny sposób wraz z etykietą
  • 4. Wysłanie paczki do nas
  • 5. Upewnienie się, czy otrzymałeś kod śledzenia przesyłki dla tego zwrotu lub dowód zwrotu przesyłki! Dział obsługi klienta może zapytać Cię o to, gdy będziesz podejrzewał, że coś poszło nie tak z twoim zwrotem.

Prosimy o przesyłanie nieotwartych i nieuszkodzonych produktów pocztą w twardym pudełku (nie w kopercie) w taki sposób aby nie mogły one ulec zniszczeniu w transporcie. Prosimy o dołączenie faktury, którą otrzymali Państwo przy zakupie towaru i informacji o zwrocie (powód zwrotu, spodziewany rezultat zwrotu). W razie jeśli potrzebują Państwo soczewek o innych parametrach, prosimy o uwzględnienie tego w informacjach. Jeśli oczekują Państwo zwrotu, prosimy o uwzględnienie informacji potrzebnych do wykonania przelewu (numer konta). Jeśli płacili Państwo online, zwrot zostanie przelany automatycznie na Państwa konto PayPal lub rachunek karty kredytowej.

Ile będzie to kosztować?

Klient ponosi jedynie koszty związane z wysłaniem zwracanych towarów do nas. Alensa.pl nie zwraca kosztów wysyłki produktów nieprawidłowo zamówionych lub niechcianych. Jeżeli wina leży po stronie Sprzedawcy, koszty wysyłki zostaną Państwu zwrócone. Alensa.pl wyśle Państwu nowe soczewki bez dodatkowych kosztów.

Jak długo to trwa?

Alensa.pl wyśle Państwu potwierdzenie, że otrzymaliśmy zwracane produkty i potwierdzenie o wysłaniu nowego zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia wszystkich zwrotów w ciągu 30 dni. W razie dodatkowych pytań, prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta. Prosimy pamiętać, że zwrot okularów przeciwsłonecznych w oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach zajmuje trochę dłużej. Jest to związane z tym, że oryginalność i brak uszkodzeń musi zostań najpierw zweryfikowana przez nasz zespół w głównej siedzibie sklepu.

Kupujący zgadza się respektować opisany powyżej czas potrzebny na przetworzenie zwrotu..

Adres do zwrotu:

Przesyłkownia – Alensa.pl (9678670)

Plac Juliusza Słowackiego 1

43–400 Cieszyn

woj. śląskie Polska

VISA Master Card Przelewy24 PayPal Poczta Polska Zásilkovna Inpost paczkomaty dpd
Top