Zwrot i wymiana towaru

Soczewki, które chcą Państwo wymienić lub zwrócić, muszą spełniać następujące warunki:

  • Opakowania soczewek muszą być nieotwarte, niezniszczone i muszą być w stanie, który pozwoli na ich ponowną sprzedaż.*
  • Produkty muszą być zakupione w sklepie Alensa.pl nie więcej niż rok od daty zgłoszenia chęci zwrotu.
*zgodnie z przepisami dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa w UE 

Czy chcesz wymienić na inne parametry?

Jeżeli parametry Twoich soczewek kontaktowych, a Ty ciągle posiadasz zapas soczewek z innymi mocami albo po prostu przez pomyłkę zamówiłeś inne parametry, nie przejmuj się. Możesz je wymienić postepując zgodnie z prodcedurą opisaną poniżej. Prześlemy Państwu nowe soczewki po tym jak otrzymamy te do wymiany i sprawdzimy ich stan.

Czy potrzebujesz innego produktu?

Jeśli chcesz zamówić inną markę lub produkt, jest to również możliwe. W takich sytuacjach Alensa.pl zwróci koszt zamówienia i będą mogli Państwo dowolnie wybrać inną markę lub produkt. Różnica w cenie nie zostanie uwzględniona. Całkowity zwrot kosztów będzie możliwy tylko jeśli zwrot będzie spełniał kryteria opisane powyżej.

Czy zwrot następuje z jakiegoś innego powodu?

Procedura zwrotu odnosi się również do gwarancji zwrotu pieniędzy za produkty marki TopVue.

Jeżeli według Państwa zakupiony produkt posiada wadę fabryczną, musi on zostać zwrócony do nas, a my prześlemy go do producenta w celu przeprowadzenia oficjalnej kontroli jakości. Oryginalne opakowanie jak również pozostałe, nieotwarte blistry z soczewkami muszą zostać do nas zwrócone. Na opakowaniu jest umieszczony numer seryjny i ta informacja jest niezbędna dla producenta w celu sprawdzenia wad produktu. W tej sytuacji procedura zwrotu pozostaje taka sama. Jeśli chcą Państwo zwrócić wadliwy produkt, prosimy najpierw skontaktować się z działem obsługi klienta, aby uzyskać dodatkowe informacje.

Jak działa zwrot lub wymiana?

Prosimy najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz na naszej stronie, e-mail lub telefon w celu powiadomienia o powodzie zwrotu, a także przekazania wszystkich dodatkowych informacji (tj. numer zamówienia, opis produktów itd.). Nasz pracownik oceni czy w tej sytuacji należy rozpocząć procedurę zwrotu i doradzi co należy zrobić.

Nasz dział obsługi klienta odpowie w ciągu 1–2 dni. Jeżeli Państwa prośba o zwrot zostanie uznana, otrzymają Państwo etykietę zwrotną, która jest niezbędna do prawidłowego odesłania towaru.

Prosimy o przesłanie nieotwartych i nieuszkodzonych (soczewek lub płynów) pocztą w twardym pudełku (nie w kopercie) w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Prosimy o dołącznie faktury, którą otrzymali Państwo przy zakupie towaru i informacji o zwrocie (powód zwrotu, spodziewny rezultat zwrotu). Jeśli potrzebują Państwo innych soczewek, prosimy o dołączenie informacji z parametrami. Jeśli oczekują Państwo zwrotu, prosimy o uwzględnienie informacji potrzebnych do wykonania przelewu (numer konta IBAN oraz BIC). Jeśli płacili Państwo online, zwrot zostanie przelany automatycznie na Państwa konto PayPal lub rachunek karty kredytowej.

Adres do zwrotu:

Przesyłkownia
Alensa.pl (9678670)
ul. Bobrecka 27
43–400 Cieszyn

Ile będzie to kosztować?

Klient ponosi jedynie koszty związane z wysłaniem zwracanych towarów do nas. Alensa.pl nie zwraca kosztów wysyłki produktów nieprawidłowo zamówionych lub niechcianych. Jeżeli wina leży po stronie sprzedawcy, koszty wysyłki zostaną Państwu zwrócone. Alensa.pl wyśle Państwu nowe soczewki bez dodatkowych kosztów.

Jak długo to trwa?

Alensa.pl wyśle Państwu potwierdzenie, że otrzymaliśmy zwracane produkty i potwierdzenie o wysłaniu nowego zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia wszystkich zwrotów w ciągu 30 dni. W razie dodatkowych pytań, prosimy kontaktować się z działem obsługi klienta.Prosimy pamiątać, że zwrot okularów przeciwsłonecznych w oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach zajmuje trochę dłużej. Jest to związane z tym, że oryginalność i brak uszkodzeń musi zostań najpierw zweryfikowana przez nasz zespół w głównej siedzibie sklepu.

VISA Master Card Przelewy24 PayPal Poczta Polska Zásilkovna InPost paczkomaty
Top