Zwrot i wymiana towaru

Wymiana i zwroty muszą spełniać wszystkie poniższe warunki:

• Opakowanie soczewek musi być nieotwarte, nieuszkodzone i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży *

• Soczewki zakupione w sklepie Alensa.pl mogą zostać zwrócone, w ciągu jednego roku od daty zakupu

• Każdy zwrot należy zgłosić mailowo na adres info@alensa.pl celem otrzymania etykiety zwrotnej. W przypadku zwrotów produktów w przesyłkach bez oryginalnej etykiety zwrotnej wystawionej przez firmę Alensa, Alensa nie ponosi za nie odpowiedzialności.

* Zgodnie z unijnymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy.

Chcesz wymienić soczewki kontaktowe na inne parametry?

Jeśli Twoja recepta uległa zmianie lub przypadkowo wpisałeś nieprawidłowe dioptrie, nie martw się. Możesz zwrócić dowolne, nieotwarte lub nieuszkodzone produkty, postępując zgodnie z procedurą opisaną poniżej. Koniecznie poinformuj nas o właściwych parametrach w pierwszej wiadomości mailowej dotyczącej wymiany. Gdy zwracana przesyłka dotrze do naszego magazynu w Czechach (zwykle w ciągu 2–3 tygodni) – sprawdzimy, a następnie wymienimy towar.

Chcesz zwrócić soczewki, bo potrzebujesz innego produktu?

Jeśli potrzebujesz innego produktu np. innej marki, a opakowanie jest nadal nieotwarte i nieuszkodzone, skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi klienta, aby otrzymać etykietę zwrotną oraz poraz podać numer konta bankowego do zwrotu. Po otrzymaniu przez nas zwracanej paczki (zwykle w ciągu 2–3 tygodni) – sprawdzimy produkt, a następnie zwrócimy pieniądze. Jeśli potrzebujesz nowego produktu, nowe zamówienie może zostać złożone w dowolnym momencie.

Chcesz zwrócić produkt z powodu reklamacji?

Procedura zwrotu dotyczy również gwarancji zwrotu pieniędzy za soczewki TopVue, a także zwrotów wadliwych produktów, które mają zostać przesłane na kontrolę jakości.

Chcesz zwrócić okulary przeciwsłoneczne lub okulary korekcyjne?

Zwracane okulary nie mogą być używane ani uszkodzone. Oryginalne opakowanie nie może zostać zniszczone. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić okulary przeciwsłoneczne lub oprawki w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wymagamy zwrotu kompletnego produktu, w tym opakowania na okulary, pudełka zewnętrznego oraz wszystkiego wewnątrz pudełka: wszelkich ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek identyfikacyjnych lub etykiet. Innymi słowy, produkt musi być zwrócony w dokładnie takim samym stanie, w jakim był wysłany przez nas. Produkt uznaje się za niekompletny bez tych elementów. W przypadku braku lub uszkodzenia przedmiotów zwrot lub wymiana nie będą możliwe.

Soczewki korekcyjne do okularów są produkowane w oparciu o specyficzne indywidualne wymagania i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu. Tylko oprawki kwalifikują się do możliwego zwrotu. Warunki te obowiązują od momentu złożenia zamówienia, uwzględniając również okres w którym okulary nie zostały jeszcze wysłane.

Procedura zwrotu lub wymiany:

Firma Alensa nie ponosi odpowiedzialności za zwroty, które nie są zgodne z przedstawioną procedurą.

Najpierw prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby wyjaśnić powód zwrotu, a także dostarczyć dodatkowych potrzebnych informacji (numer zamówienia, pełny opis zwracanych przedmiotów, numer konta do zwrotu itd.) Nasz personel sprawdzi Twoją prośbę, aby upewnić się, że spełnia wszystkie kryteria i doradzi, jak postępować. Odpowiedzi możesz spodziewać się w ciągu 1–2 dni roboczych. Gdy Twój zwrot lub wymiana zostaną już zatwierdzone, otrzymasz za pośrednictwem poczty elektronicznej etykietę zwrotną.

Prosimy o przyklejenie tej etykiety po zewnętrznej stronie każdego zwrotu. A następnie prosimy o wysyłanie nieotwartych i nieuszkodzonych produktów w twardym pudełku/kartonie (nie w kopercie) w taki sposób, aby nie uległy one zniszczeniu w transporcie. Zwrot powinien zostać wysłany (kurierem lub pocztą) jako przesyłka rejestrowana, tak aby paczka posiadała indywidualny kod śledzenia. Prosimy również o dołączenie faktury, którą otrzymałeś przy zakupie towaru. Paczki prosimy wysyłać na adres:

Money-back Guarantee map point Przesyłkownia (Alensa.pl)
Plac Juliusza Słowackiego 1
43–400 Cieszyn
Woj. Śląskie
Polska

Po otrzymaniu przez nas paczki (zwykle w ciągu 2–3 tygodni) – sprawdzimy produkt, następnie skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić wymianę lub zwrot. Jeśli potrzebujesz soczewek o innych parametrach, prosimy o uwzględnienie tego w pierwszej wiadomości. Jeśli oczekujesz zwrotu pieniędzy, prosimy o podanie informacji potrzebnych do wykonania przelewu (numer konta). Jeśli płaciłeś online, zwrot zostanie przelany automatycznie na Twoje konto PayPal lub rachunek karty kredytowej.

Ile to będzie kosztowało?

Klient ponosi odpowiedzialność wyłącznie za koszty związane z wysłaniem zwracanych towarów do nas. Alensa.pl nie zwraca kosztów wysyłki produktów nieprawidłowo zamówionych lub niechcianych. Jeżeli wina leży po stronie Sprzedawcy, koszty wysyłki zostaną zwrócone, a Alensa.pl wyśle nowe soczewki bez dodatkowych kosztów.

Jak długo to trwa?

Zwracane paczki docierają do naszego magazynu w Czechach zazwyczaj w ciągu 3 tygodni od momentu nadania przesyłki przez klienta. W momencie otrzymania paczki wyślemy do Ciebie potwierdzenie, że otrzymaliśmy zwracane produkty, a także informacje o dalszym postępowaniu. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia wszystkich zwrotów w ciągu 30 dni. W razie dodatkowych pytań, prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta.

Prosimy pamiętać, że zwrot okularów w oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach zajmuje trochę dłużej. Jest to związane z tym, że oryginalność i brak uszkodzeń muszą zostać najpierw zweryfikowane przez nasz zespół w głównej siedzibie sklepu.

VISA Master Card Przelewy24 PayPal Poczta Polska Zásilkovna Inpost paczkomaty dpd
Top