Podaj swój login
Dziękujemy za odwiedzenie strony Alensa.pl. Sklep Alensa.pl jest częścią firmy Alensa, która jest dystrybutorem oryginalnych soczewek kontaktowych w Europie. Na tej stronie znajdą Państwo odpowiedzi na wszystkie zagadnienia związane z naszym regulaminem i zasadami sprzedaży, na które zgadzają się Państwo dokonując zakupu w naszym sklepie. Finalizując zakup w sklepie Alensa.pl zobaczą Państwo pole wyboru, poprzez jego zaznaczenie wyrażają Państwo zgodę na warunki regulaminu sklepu Alensa.pl.Więcej informacji mogą Państwo znaleźć na różnych stronach informacyjnych znajdujących się na pod naszym adresem www.alensa.pl. Alensa.pl zastrzega sobie prawo do odnoszenia się do informacji zawartych na tych stronach i zakłada, że użytkownik się z nimi zapoznał i je zrozumiał.
Regulamin zamieszczony poniżej dotyczy zakupów na stronie Alensa.pl.
Regulamin ten definiuje stosunek pomiędzy Kupującym a Sprzedającym. Wszystkie stosunki umowne podlegają prawu Republiki Czeskiej. Jeśli stroną umowy jest osoba fizyczna, wszystkie relacje, które nie są uregulowane niniejszym regulaminem reguluje kodeks cywilny Republiki Czeskiej (ustawa nr 40/1964 Coll.) oraz ustawa o ochronie praw konsumenta (ustawa nr 634/1992 Sb.). Jeżeli strona zawierająca umowę jest podmiotem prawnym, wszystkie relacje, które nie są zdefiniowane w niniejszym dokumencie podlegają pod czeski kodeks handlowy (ustawa nr 513/1991 Sb.).
Zgodnie z Elektronicznym Spisem Aktów Sprzedaży, sprzedawca jest zobligowany wydać kupującemu paragon lub fakturę. Równocześnie sprzedający jest zobligowany do przesłania informacji o wysokości wydanego rachunku do odpowiedniego organu administracji podatkowej. W przypadku trudności natury technicznej – najpóźniej w ciągu 48 godzin.
Wszystkie produkty i usługi są dostarczane przez naszego głównego operatora czeską firmę Alensa s.r.o. Nasze centrum logistyczne znajduje się w Republice Czeskiej. Nasza strona Alensa.pl jest prowadzona przez firmę Alensa s.r.o., zarejestrowaną pod adresem:
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praga 9
CZ NIP: CZ27179681
PL NIP:
PL5263158994
Znak handlowy “Alensa”, cała zawartość strony internetowej, wszystkie materiały promocyjne publikowane przez markę “Alensa” są własnością naszego głównego operatora firmę Alensa s.r.o i są pod ochroną praw autorskich.
Klienci mają prawo korzystać z naszej strony zarówno jako goście, jak i zarejestrowani użytkownicy. Klienci są zobligowani do używania naszej strony w sposób odpowiedzialny i poprawny oraz zgodny z naszym regulaminem. W przypadku nadużyć, Alensa zastrzega sobie prawo do tymczasowego, bądź permanentnego zablokowania użytkownika, tym samym uniemożliwiając mu możliwość korzystania ze sklepu i innych usług.
Alensa.pl zezwala użytkownikom na korzystanie ze swojej strony internetowej jedynie w sposób zgodny z prawem
Użytkownicy mogą swobodnie umieszczać komentarze na naszej stronie. Jednak komentarze nie mogą naruszać naszej reputacji ani reputacji innych, ani nie mogą wprowadzać w błąd lub nękać innych użytkowników.
Nasz program partnerski (system zniżek dla znajomych)przestał obowiązywać, ponieważ został zakończony w dniu 31.12.2018. Jakikolwiek uzyskany kredyt zgodnie z warunkami programu będzie ważny do momentu jego wykorzystania.
Aby zapobiec niewłaściwemu użyciu, w danym momencie można aktywować tylko jeden kod promocyjny. Zniżek i kodów nie można ze sobą łączyć. Aby sprawdzić, który kod został aktywowany lub zastąpić aktywny kod innym kodem promocyjnym, po prostu przejdź do pola „Kod promocyjny" w koszyku.
Produkty już zdyskontowane nie kwalifikują się do dalszych rabatów, w tym także zestawy promocyjne. Zdyskontowany produkt można zidentyfikować za pomocą przekreślonej ceny, zastąpionej obniżoną ceną. Nie można stosować kodów promocyjnych ani dodatkowych rabatów do tego rodzaju produktów.
Użytkownikom surowo zabrania się wprowadzania do naszej witryny wirusów lub innego zabronionego technologicznie oprogramowania oraz podejmowania wszelkich form ataków cyfrowych w naszej witrynie lub na naszych serwerach. Te formy nadużycia są uważane za przestępstwa i zostaną zgłoszone władzom. W przypadku takiego naruszenia Alensa będzie w pełni współpracować z władzami i dostarczy im wszystkich informacji wymaganych do pełnego osądzenia zgodnie z prawem.
Alensa nie będzie ponosić odpowiedzialności w przypadku, gdy nasza witryna ucierpi na skutek działania złośliwego oprogramowania lub ataków cyfrowych.
Umowa kupna zostaje uznana za zawartą, gdy Kupujący potwierdzi swoje zamówienie w formularzu zamówienia dostępnym online. Poprzez złożenie zamówienia z Alensa.pl, Kupujący przyznaje, że zapoznał się z regulaminem i że go akceptuje. Dokonując zakupu i zaznaczając akceptację warunków regulaminu, Kupujący potwierdza, że przeczytał i zrozumiał nasze warunki oraz, że jest w wieku zgodnym z prawem, aby zawrzeć wiążącą umowę oraz, że posiada ważną receptę na soczewki, które są zamawianie. Niniejszym potwierdza, że dostarczone informacje są ważne i dokładnie zgodnie z zaleceniami specjalistów. Potwierdza również, że zgodnie z wymogami polskiego prawa Jego recepta ma mniej niż 12 miesięcy. Klient wyraża zgodę na skontaktowanie się z okulistą w celu zweryfikowania informacji na recepcie, jeśli to konieczne. Rozumie również, że jest odpowiedzialny za regularne badania oczu i otrzymanie aktualnej recepty. Firma Alensa.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje w wyniku odchylenia od recepty.
Jeśli Kupujący nie wspomina wyraźnie w polu „Uwaga dla Sprzedawcy“, że wymaga drukowanego dowodu zakupu i ulotki dołączonej do opakowania, zgadza się, że będą dostarczane wyłącznie w formie elektronicznej. Faktury można pobrać z profilu użytkownika na stronie Alensa.pl w „Moje zamówienia“ po wysłaniu zamówienia. Dodatkowo fakturę można uzyskać kontaktując się z biurem obsługi klienta. Nabywca ma możliwość wyróżnienia adresu dostawy i adresu wystawionego na fakturze. Jest to możliwe poprzez wypełnienie odpowiednich pól w formularzu zamówienia. Jeśli ten wymóg zostanie spełniony, informacje te znajdą się na fakturze.
Adres firmy Alensa na dowolnej fakturze będzie zawsze adresem naszego głównego operatora. Nie ma możliwości zmiany adresu na adres lokalny. Każda faktura zostanie opatrzona datą w dniu wysłania zamówienia i nigdy w dniu złożenia zamówienia. Data na fakturze nie może być zmieniona przez firmę Alensa. Możliwe jest natomiast umieszczenie dodatkowych informacji na fakturze, na przykład datę urodzenia lub imię dziecka. Aby jednak umieścić ten rodzaj informacji, kupujący jest odpowiedzialny za wpisanie jej w polu „Uwaga dla Sprzedawcy“ przy składaniu zamówienia. Firma Alensa nie przewiduje możliwości poprawiania faktur.
Firma Alensa wystawia jedną fakturę do każdego zamówienia. Jeśli kupujący wymaga więcej niż jednej faktury, może ją uzyskać dokonując osobnego zamówienia.
W celu ukończenia zamówienia możesz wybrać jedną z następujących metod płatności:
Wszystkie płatności zostaną wykonane w sposób bezpieczny. Twoje dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie do ustalenia płatności i nie będą przekazywane osobom trzecim.
Jeśli zdecydujesz się płacić online kartą kredytową lub debetową, zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę naszego partnera, gdzie możesz podać swoje dane, aby zrealizować płatność. Wszystkie wprowadzone tutaj informacje są bezpiecznie szyfrowane. Pamiętaj, że ten bezpieczny link do płatności jest aktywny tylko przez ograniczony czas. Jeśli upłynął czas, musisz uzyskać dostęp do Twojego zamówienia za pośrednictwem osobistego konta w naszej witrynie internetowej i spróbować zapłacić ponownie. Jeśli wybierzesz opcję PayPal jako metodę płatności, zostaniesz skierowany do bezpiecznej strony płatności PayPal. W przypadku zwrotów na konto klienta, będą one wykonywane automatycznie.
Jeśli zdecydujesz się na przelew bankowy, informacje dotyczące przelewu prześlemy Ci po dokonaniu zamówienia. Te informacje są również dostępne w e-mailu z potwierdzeniem otrzymanym po złożeniu zamówienia. Należy pamiętać, że czas księgowania opłat może trwać do 2 dni roboczych. Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero po tym, jak przelane środki zostaną zweryfikowane przez nasz dział księgowy. Jeśli chcesz zminimalizować potencjalne opóźnienia, możesz wysłać nam potwierdzenie płatności wydane przez bank. Możesz je wysłać w formacie PDF na nasz adres e-mail: info@alensa.pl.
Dane do przelewu bankowego:
Alensa.pl.
Citi Handlowy (Bank Handlowy S.A.)
Numer konta:
71 1030 1508 0000 0008 1853 3000
IBAN:
PL71 1030 1508 0000 0008 1853 3000
BIC: CITIPLPXXXX
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia. W przypadku wszelkiego rodzaju zwrotów, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć Sprzedającemu wszystkie niezbędne informacje potrzebne do dokonania zwrotu na jego konto.
Wszystkie ceny podane w sklepie Alensa.pl zawierają podatek VAT. Wszystkie zniżki i promocje są ważne tak długo, jak określone jest to na stronie Alensa.pl.
Alensa zastrzega sobie prawo do zmian ceny zależnie od rynku, konkurencji, wymagań producenta itd.
Poczta Polska
Przelewy24
9.00 zł
Przelew bankowy
9.00 zł
Pobranie
15.00 zł
PayPal
9.00 zł
Karta płatnicza
9.00 zł
Przesyłkownia
Przelewy24
5.00 zł
Przelew bankowy
5.00 zł
PayPal
5.00 zł
Karta płatnicza
5.00 zł
Płatność gotówką w punkcie odbioru
5.00 zł
Paczkomaty
Przelewy24
9.00 zł
Przelew bankowy
9.00 zł
PayPal
9.00 zł
Karta płatnicza
9.00 zł
Kurier DPD
Przelewy24
13.00 zł
Przelew bankowy
13.00 zł
Pobranie
19.00 zł
PayPal
13.00 zł
Karta płatnicza
13.00 zł
Informacja:
Alensa zapewnia darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 149 zł. Darmowa dostawa jest ważna dla dostawy przez Pocztę Polską i Przesyłkownię. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem, w ich przypadku, jeśli zamówienie wynosi powyżej 149 zł, naliczana jest opłata 6 zł (zamiast 15 zł poniżej 149 zł). Darmowa wysyłka zostaje aktywowana automatycznie po przekroczeniu tej kwoty i nie wymaga używania żadnych dodatkowych kodów.
Alensa.pl od czasu do czasu, oferuje również specjalne promocje obejmujące darmową wysyłkę. Zasady tych promocji są określane na naszej stronie, w mediach społecznościowych lub w kampaniach e-mailowych. Czas trwania i warunki uczestnictwa w tych promocjach są tam jasno określone i muszą być przestrzegane przez kupujących.
Alensa.pl nie oferuje wysyłki poza terytorium Polski. Mogą zato Państwo skorzystać z naszych sklepów w innych krajach: www.alensa.pl
Alensa.pl wysyła tylko te zamówienia, za które otrzymaliśmy płatność (z wyjątkiem wysyłek za pobraniem).Proszę wziąć pod uwagę fakt, że płatności tradycyjnym przelewem bankowym mogą księgować się dłużej niż inne.W tym przypadku wysyłka możne nastąpić 1–2 dni później. Jeżeli zależy Państwu na czasie, prosimy o przesyłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres e-mail. Więcej na ten temat mogą Państwo przeczytać na stronie z informacjami o metodach płatności.
Niektóre parametry soczewek kontaktowych, ze względu na ich rzadkość, mogą być niedostępne w magazynie w momencie zakupu. Alensa zarezerwuje te soczewki dla klienta i natychmiast je zamówi od producenta. Płatność jest pobierana w momencie składania zamówienia, a nie w czasie wysyłki.
Zamówienie towarów, których nie ma na stanie należy opłacić od razu po jego dokonaniu, w innym przypadku rezerwacja nie będzie obowiązywała.
Prosimy o wzięcie pod uwagę tego, że ze względu na dużo ilość zamówień wychodzących z naszego magazynu, nie możemy zagwarantować możliwości dodania produktów do zamówień lub możliwości łączenia zamówień, które zostały zakończone.
Jeśli chcą Państwo zmienić lub złączyć już sfinalizowane zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Nasz pracownik poinformuje Państwa czy będzie możliwość edytowania zamówienia. Jest to możliwe jedynie w godzinach pracy biura obsługi klienta między godzinami 8.00–15.30 w dni robocze. Zamówienie jest uznawane za sfinalizowane w momencie, w którym zostanie opłacone. Jeśli chcą Państwo coś dodać do zamówienia, będą musieli Państwo złożyć nowe zamówienie za które zostanie naliczona standardowa opłata za wysyłkę.
Operator | Szacowany czas dostawy |
Poczta Polska | 2–3 dni robocze |
Kurier DPD | 2–3 dni robocze |
Przesyłkownia | 2–3 dni robocze |
Paczkomaty | 2–3 dni robocze |
Informacja:
Ponieważ Alensa przetwarza codziennie wiele zamówień, klient jest odpowiedzialny za śledzenie swojej przesyłki. Otrzymasz numer do śledzenia przesyłki, który pozwala śledzić przesyłkę online. Pamiętaj jednak, że nasza siedziba mieści się w Czechach. Z tego powodu kod do śledzenia przesyłki będzie aktywny, dopiero gdy przesyłka znajdzie się na terenie Polski – zazwyczaj po 24 godzinach (dni robocze) od momentu wysłania przesyłki z magazynu. Jeśli nie otrzymałeś tego kodu w wiadomości e-mail potwierdzającej, że Twoje zamówienie zostało wysłane, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Niektóre soczewki kontaktowe o unikalnych kombinacjach parametrów mogą nie być dostępne w magazynie. Będziemy je rezerwować i zamawiać bezpośrednio od producenta. Oznacza to, że będą one miały dłuższy szacowany czas dostawy. Czas dostawy specjalnych, zamawianych soczewek kontaktowych, których nie mamy na stanie, zależy od warunków dostawy naszych dostawców i może trwać od 2–8 tygodni.
Podczas wybierania i zamawiania soczewek kontaktowych, zostaną wyświetlone informacje o szacowanym czasie wysyłki. Ten czas może ulec zmianie w zależności od parametrów soczewek.Kupujący jest zobowiązany do zwrócenia uwagi ile ten czas wyniesie dla parametrów, które chce zamówić.
Po wybraniu określonych parametrów zostanie wyświetlony nowy szacunkowy czas wysyłki dla tych parametrów, jak pokazano powyżej. Proszę pamiętać, że informacja „w magazynie“ wskazuje ogólną dostępność produktu firmy. To niekoniecznie oznacza, że konkretna kombinacja parametrów jest dostępna w magazynie. Proszę zapoznać się z przewidywaną datą wysyłki widoczną obok menu rozwijanego w celu dostarczenia informacji dotyczących konkretnego zamówienia. Wszelkie oczekiwane opóźnienia w dostawie zostaną ponownie potwierdzone po przejściu na stronę koszyka zakupów, a następnie w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Klient zostanie poinformowany, czy tylko część jego zlecenia jest w magazynie w chwili potwierdzenia zamówienia, a zamówienie zostanie wysłane tylko wtedy, gdy wszystkie produkty są dostępne. Alensa ma prawo do dostosowania dostępności i przewidywanego czasu dostawy po złożeniu zamówienia.
Po wybraniu prawidłowych parametrów każdego z wymaganych produktów i przed finalizacją i opłaceniem zamówienia klient musi zwrócić szczególną uwagę na szacowany czas dostawy dla każdego produktu w koszyku.
Poprzez potwierdzenie i zrealizowanie płatności za zamówienie, klient zgadza się, że całe zamówienie zostanie wysłane dopiero gdy wszystkie produkty będą dostępne. Podzielenie zamówienia i wysyłka produktów, które są na stanie, a później wysyłka produktów, których brakuje, jest możliwa tylko po opłaceniu dodatkowych kosztów wysyłki (takich samych jak dla nowego zamówienia).
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w dostawie spowodowane przez naszych partnerów logistycznych lub sytuacje pozostające poza naszą kontrolą, takie jak pogoda, święta itd. Należy pamiętać, że informujemy o szacowanej dacie doręczenia sugerowanej przez firmy doręczające zamówienia. W rzadkich sytuacjach niektóre paczki mogą dotrzeć później niż w proponowanych ramach czasowych. Aby zapewnić jak najkrótszą dostawę, podaj pełne informacje o adresie (nazwa ulicy, numer domu, kod pocztowy i miasto) oraz numer telefonu, aby nasi partnerzy logistyczni mogli się z Tobą skontaktować. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz numer do śledzenia przesyłki online. Skontaktuj się z nami w przypadku pytań lub wątpliwości.
Jeżeli paczka nie zostanie doręczona, to będzie przechowywana na najbliższej poczcie, bądź w centrum logistycznym. Jeśli nie będzie kontaktu ze strony kupującego to paczka wróci do nadawcy, lub zostanie zniszczona. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zapewnienie, że paczka zostanie odebrana pod każdym wskazanym przez dostawcę adresem i za utrzymywanie kontaktu z dostawcą. Za paczki, które z powodu nieodebrania zostaną zniszczone, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
Jeżeli paczka zostanie zagubiona lub źle doręczona, skontaktujemy się z firmą dostarczającą przesyłkę w Państwa imieniu. W celu rozpoczęcia procedury zwrotu niezbędnę są: 1) podpisane przez klienta oświadczenie, że paczka nie została doręczona, 2) potwierdzenie od dostawcy, że paczka została zagubiona lub niedoręczona.
W momencie złożenia oficjalnej reklamacji zwrócimy Państwu opłatę za zamówienie lub wyślemy nowe zamówienie, w zależności od tego, które rozwiązanie będą Państwo preferowali. Alensa.pl nie będzie zwracać kosztów zamówienia ani wysyłać nowych paczek, podczas gdy obecna paczka jest w tranzycie, aż do momentu oficjalnego uznania paczki za utraconą przez firmę doręczającą.
Soczewki kontaktowe i akcesoria są dostarczane w twardym opakowaniu o wystarczającej wielkości, w celu zapewnienia dostawy produktów nieuszkodzonych i w dobrym stanie. Jeśli jednak opakowanie jest uszkodzone w momencie dostawy, prosimy NIE ODBIERAĆ przesyłki od kuriera i podać przyczynę w protokole dostawy np. „znaczne uszkodzenia opakowania“, „wyciek cieczy“ itp. Prosimy o kontakt z nami natychmiast, a postarmy się rozwiązać ten problem jak najszybciej i wysłać do Państwa nową paczkę.
Jeśli zakupiony towar, jego opakowanie lub instrukcje użycia dołączone do produktu zawierają datę wygaśnięcia zgodnie ze specjalnymi przepisami prawa, okres gwarancji upływa w dniu wygaśnięcia. Zwykle dostarczamy soczewki kontaktowe z datą ważności dłuższą niż 24 miesiące. Data ważności jest drukowana na każdym produkcie i jego opakowaniu. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących tych terminów prosimy o kontakt z działem obsługi klienta dostępnym pod adresem: info@alensa.pl.
* Zgodnie z przepisami UE dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa.
Klient jest zobligowany postępować zgodnie z zasadami zwrotu zamówień jeśli chce prawidłowo zwrócić produkt.
Na nasze okulary udzielamy dwuletniej gwarancji. Towar nie może być używany ani uszkodzony. Oryginalne opakowanie nie może być zniszczone. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić okulary przeciwsłoneczne lub oprawki w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wymagamy zwrotu kompletnego produktu, w tym opakowania na okulary, pudełka zewnętrznego oraz wszystkiego wewnątrz pudełka: wszelkich ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek identyfikacyjnych lub etykiet. Innymi słowy, produkt musi być zwrócony w dokładnie takim samym stanie, w jakim był wysłany przez nas. Produkt uznaje się za niekompletny bez tych elementów. W przypadku braku lub uszkodzenia przedmiotów zwrot lub wymiana nie będą możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.
Okulary przeciwsłoneczne, oprawki i okulary korekcyjne są dostarczane w optymalnym stanie i zostały dokładnie sprawdzone pod kątem jakości przed wysyłką. W rzadkich przypadkach, gdy jeden z produktów dotrze uszkodzony lub ma widoczne usterki, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, a my przeanalizujemy sprawę, aby pomóc. Jednak reklamacje dotyczące szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub niewłaściwą pielęgnacją, a także normalnym zużyciem, czy też częstym użytkowaniem nie kwalifikują się do odszkodowania. Za szkody wyrządzone przez samego klienta nie przysługują dodatkowe rabaty ani rekompensaty.
Soczewki korekcyjne do okularów są produkowane w oparciu o specyficzne indywidualne wymagania i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu. Tylko oprawki kwalifikują się do możliwego zwrotu. Warunki te obowiązują od momentu złożenia i opłacenia zamówienia, uwzględniając również okres w którym okulary nie zostały jeszcze wysłane.
Firma Alensa nie ponosi odpowiedzialności za zwroty, które nie są zgodne z przedstawioną procedurą . Najpierw prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby wyjaśnić powód zwrotu, a także dostarczyć dodatkowych potrzebnych informacji (numer zamówienia, pełny opis przedmiotów itd.) Nasz personel sprawdzi Twoją prośbę, aby upewnić się, że spełnia wszystkie kryteria wymiany i doradzi, jak postępować.
Nasi przedstawiciele działu obsługi klienta starają się odpowiedzieć w ciągu 1–2 dni roboczych. Kiedy Twój zwrot lub wymiana została zatwierdzona, otrzymasz etykietę zwrotną. Prosimy o przyklejenie tej etykiety po zewnętrznej stronie KAŻDEGO zwrotu.
Procedura zwrotu obejmuje poniższe kroki:
Prosimy o przesyłanie nieotwartych i nieuszkodzonych (soczewek lub płynów) pocztą w twardym pudełku (nie w kopercie) w taki sposób aby nie mogły one ulec zniszczeniu w transporcie. Prosimy o dołączenie faktury, którą otrzymali Państwo przy zakupie towaru i informacji o zwrocie (powód zwrotu, spodziewany rezultat zwrotu) oraz prosimy o uwzględnienie informacji potrzebnych do wykonania przelewu (numer konta). Jeśli płacili Państwo online, zwrot zostanie przelany automatycznie na Państwa konto PayPal lub rachunek karty kredytowej.
Klient ponosi jedynie koszty związane z wysłaniem zwracanych towarów do nas. Alensa.pl nie zwraca kosztów wysyłki produktów nieprawidłowo zamówionych lub niechcianych. Jeżeli wina leży po stronie Sprzedawcy, koszty wysyłki zostaną Państwu zwrócone. Alensa.pl wyśle Państwu nowe soczewki bez dodatkowych kosztów.
Zwracane paczki docierają do naszego magazynu w Czechach zazwyczaj w ciągu 3 tygodni od momentu nadania przesyłki przez Państwa. W momencie otrzymania paczki wyślemy do Państwa potwierdzenie, że otrzymaliśmy zwracane produkty, a także informację o dalszym postępowaniu. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia wszystkich zwrotów w ciągu 30 dni. W razie dodatkowych pytań, prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta. Prosimy pamiętać, że zwrot okularów przeciwsłonecznych w oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach zajmuje trochę dłużej. Jest to związane z tym, że oryginalność i brak uszkodzeń musi zostać najpierw zweryfikowana przez nasz zespół w głównej siedzibie sklepu.
Kupujący zgadza się respektować opisany powyżej czas potrzebny na przetworzenie zwrotu..
Alensa.pl nie przyjmuje reklamacji produktów, które zostały wyrzucone i w związku z tym nie mogą być sprawdzone. Prosimy o zachowanie wszystkich uszkodzonych produktów w celu przesłania ich do kontroli jakości. Jeśli występują jakiekolwiek wady, które są widoczne gołym okiem, prosimy o przesłanie nam zdjęć tych produktów. W przypadku podejrzenia, że produkty mogą posiadać wadę fabryczną, najpierw prosimy o mailowy kontakt z działem obsługi klienta, który doradzi Państwu jak postępować w takiej sytuacji. Jeśli produkt będzie musiał być zwrócony, Kupujący zobowiązany jest postępować zgodnie z zasadami określonymi w naszej polityce określonej w punkcie wymiana i zwrot produktów.
Przypadki reklamacji produktów firmy TopVue, będę się odbywać zgodnie z zasadami gwarancji zwrotu pieniędzy TopVue jeśli wszystkie określone tam warunki zostaną spełnione.
Alensa.pl jest sklepem detalicznym. Nie oferujemy usług okulistycznych i o charakterze medycznym. Oznacza to, że zgodnie z prawem nie możemy oferować Państwu soczewek próbnych, jak i wymieniać pojedynczych soczewek. Alensa może wymieniać jedynie całe opakowania.
Jeśli macie Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia co do jakości soczewek (zaczerwienienie, niewyraźne widzenie, uczucie dyskomfortu, suchość), możemy wysłać soczewki do producenta, który wykona dla Państwa dokładną kontrolę jakości soczewek o których mowa. Należy jednak pamiętać, że proces ten może trwać do dwóch miesięcy (w tym czas potrzebny na przesyłkę). W każdym z takich przypadków musimy czekać na odpowiedź producenta. Niektóre z soczewek muszą zostać w tym celu wysłane za granicę, co również może wpłynąć na długość tego procesu. Jeżeli podczas testów jakości zostanie rozpoznana wada fabryczna to wtedy wyślemy Państwu nową parę soczewek kontaktowych o tych samych parametrach. Jednakże, jeśli żaden błąd nie zostanie rozpoznany, wtedy nie mamy możliwości wysłania Państwu nowej pary soczewek, ani zwrotu pieniędzy za te zakupione. Należy pamiętać, że są Państwo zobowiązani do posiadania oficjalnej recepty nie starszej niż 1 rok. W przypadku złożenia reklamacji Alensa ma prawo poprosić o receptę i zweryfikować ją z rzeczywistym zamówieniem.
W celu zwrócenia uszkodzonego lub wadliwego produktu, prosimy o umieszczenie go w sztywnym opakowaniu, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu. Następnie prosimy o wysłanie paczki na nasz adres zwrotny. W celu zwrócenia soczewek kontaktowych, które zostały rozpakowane (lub używane), powinny zostać zabezpieczone przed wyschnięciem podczas transportu. Zalecamy umieszczenie noszonych soczewek/soczewki w płynie i ich szczelne zamknięcie. Do zwrotu należy dołączyć list opisujący usterkę produktu. Firma Alensa nie ponosi odpowiedzialności za odbiór paczki jeżeli jest ona wysłana listownie bez potwierdzenia odbioru. W celu bezpiecznej wysyłki, paczkę prosimy wysłać kurierem lub pocztą jako przesyłkę rejestrowaną, tak aby w razie zagubienia przesyłki nadawca mógł ją zlokalizować za pomocą indywidualnego numeru identyfikacyjnego.
UWAGA: Zawsze przed odesłaniem soczewek do zwrotu, należy skontaktować się z nami mailowo: info@alensa.pl w celu otrzymania etykiety zwrotnej, którą należy umieścić na pudełku/opakowaniu, w którym będą odesłane soczewki.
WAŻNE: W przypadku zwrotów produktów w przesyłkach bez oryginalnej etykiety zwrotnej wystawionej przez firmę Alensa, Alensa nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Podczas zgłaszania reklamacji dotyczącej możliwych wad soczewek pamiętaj, że zostaniesz poproszony o przesłanie ważnej recepty. Chociaż nie ma potrzeby przedstawiania recepty przy zakupie soczewek przez Internet, zawsze musisz posiadać ważną receptę nie starszą niż jeden rok. Gdy przeprowadzana jest kontrola jakości, recepta jest wymagana, aby sprawdzić, czy dioptrie zakupionych soczewek odpowiadają rzeczywistej recepcie, czy też nie.
Reklamacje dotyczące otrzymania niewłaściwego produktu można składać tylko w ciągu 30 dni od daty dostawy tego produktu. Reklamacje złożone później niż 30 dni po otrzymaniu towaru nie będą już uwzględniane. Dlatego zalecamy, aby zawsze sprawdzić produkt natychmiast po otrzymaniu i skontaktować się z nami jak najszybciej, jeśli popełniono błąd.
W przypadku wysyłki, niewłaściwych parametrów z powodu naszego błędu, otrzymasz zwrot kosztów lub odeślesz do nas soczewki bez dodatkowych kosztów. Jednak w przypadku, gdy Ty, jako klient popełniłeś błąd podczas procesu zamawiania, Alensa może wymienić soczewki lub uznać ich zwrot tylko wtedy, gdy soczewki nie zostały użyte, a opakowanie zbiorcze jest nieotwarte i nieuszkodzone. Pamiętaj, ze jesteś zobowiązany do posiadania oficjalnej recepty nie starszej niż 1 rok. Zwróć szczególną uwagę podczas zamawiania, aby nie wprowadzać błędnych wartości. W przypadku sporu Alensa ma prawo poprosić o receptę i zweryfikować ją z rzeczywistym zamówieniem.
Przejście na nową markę soczewek kontaktowych (nawet jeśli zgodnie z zaleceniami specjalisty) może wiązać się dyskomfortem co może nie odpowiadać użytkownikowi. Zawsze warto wypróbować jedną parę soczewek próbnych podczas badania u okulisty zanim zakupimy nowe soczewki. Alensa nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne komplikacje zdrowotne lub dyskomfort, które mogą wynikać z noszenia soczewek. Zasada ta dotyczy również płynów i kropli do oczu.
Wymieniamy lub zwracamy soczewki kontaktowe lub inne produkty tylko, jeśli opakowanie jest nieotwarte lub nieuszkodzone.
Uwaga: Alensa.pl nie ponosi odpowiedzialności z ewentualne problemy związane z odstępstwem od Twojej recepty, producenta lub marki.
Ostateczny efekt soczewek kolorowych jest bardzo subiektywny i jest zależny od licznych uwarunkowań i czynników. Po pierwsze, efekt będzie zależał od pigmentacji oczu. Po drugie, wpływ na efekt końcowy mogą mieć czynniki zewnętrzne, takie jak: warunki świetlne, makijaż i rodzaj noszonej odzieży. Ponadto, rodzaj kolorowych soczewek, które Państwo wybrali może dawać różne wyniki w zależności od naturalnego koloru Państwa oczu. W związku z tym, że nie jest możliwe przewidzenie rezultatów końcowych jakie dają soczewki kolorowe, nie możemy zapewnić Państwu zwrotu za soczewki kolorowe z których są Państwo niezadowoleni. Dokonując zakupu Kupujący zgadza się, że kolorowe soczewki nie podlegają zwrotowi, chyba że produkt posiada wadę produkcyjną.
Okulary przeciwsłoneczne, oprawki i okulary są dostarczane w optymalnym stanie i przed wysyłką zostały dokładnie sprawdzone pod kątem jakości. W rzadkich przypadkach, gdy któryś z nich może dotrzeć uszkodzony lub ma bezpośrednie wady, skontaktuj się z obsługą klienta, a my rozpatrzymy sprawę, aby Ci pomóc. Jednak reklamacje dotyczące szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, niewłaściwą pielęgnacją lub normalnym zużyciem i częstym użyciem nie kwalifikują się do odszkodowania. Dodatkowe zniżki lub rekompensaty nie mogą być przyznane za szkody spowodowane przez samego klienta.
Jeśli jednak uważasz, że jakość Twoich soczewek okularowych jest niedostateczna lub są one w jakikolwiek sposób uszkodzone, możemy poprosić o przesłanie ich do kontroli jakości. W przypadku wykrycia wady lub uznania, że są one złej jakości, oczywiście wymienimy lub zwrócimy soczewki.
W przypadku roszczeń dotyczących jakości soczewek korekcyjnych jednoogniskowych, najpierw skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i upewnij się, że dołączasz ważną receptę – nie starszą niż 1 rok. Kiedy przeprowadzana jest kontrola jakości, recepta jest wymagana, aby zweryfikować, czy dioptrie zakupionych soczewek odpowiadają faktycznej recepcie, czy nie. Zostaniesz poproszony o zwrot całego towaru (oprawki, soczewki okularowe, dołączone akcesoria, ewentualne etykiety lub ulotki itp.). Nie wyjmuj soczewek z oprawek!
W przypadku roszczeń dotyczących jakości soczewek wieloogniskowych / progresywnych, najpierw skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i upewnij się, że dołączona jest ważna recepta – nie starsza niż 1 rok. Dołącz także zdjęcie z przodu przedstawiające, jak nosisz okulary (dla lepszego wyśrodkowania) oraz zdjęcie z boku przedstawiające Cię w okularach (do określenia kąta ramy). Zostaniesz również poproszony o zwrot całego towaru (oprawki, soczewki okularowe, dołączone akcesoria, wszelkie etykiety, małe niebieskie papierowe torebki, w których otrzymałeś soczewki demonstracyjne, niebieska karta itp.). Nie wyjmuj soczewek z oprawek!
Zwroty, które zostały zmodyfikowane i / lub mają brakujące elementy, nie będą akceptowane. Przed zwrotem okularów zawsze skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta!
Firma Alensa zastrzega sobie prawo do zmiany treści witryny w dowolnym momencie. Naszym celem jest dostarczenie naszym klientom aktualnych informacji, ale nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w treści, które mogą się pojawić na stronie w wyniku niecelowej pomyłki lub błędu w tłumaczeniu. Dotyczy to również problemów technicznych spowodowanych złośliwymi atakami lub oprogramowaniem (wirusy, hakerzy itp.). Jeśli znajdziesz jakiekolwiek problemy z naszą witryną internetową lub jej treścią, prosimy o poinformowanie działu obsługi klienta, abyśmy mogli rozwiązać te problemy.
Zdjęcia na stronie mają zilustrować prawdziwą wersję oferowanych produktów, ale nie są to zdjęcia dokładnie takiego produktu, jaki klient otrzyma. Zdjęcia produktów, które wyświetlają numery artykułów, daty wygaśnięcia itp., Po zamówieniu będą miały różne numery unikalne dla danej wersji produktu. Niektóre z naszych produktów są również produkowane w kilku różnych lokalizacjach, wszystkie należące do tego samego, oryginalnego producenta. Zdjęcie produktu może pokazywać różnice w lokalizacji względem otrzymanego produktu. Tego rodzaju różnice identyfikacyjne zależne od lokalizacji / terminiu w żaden sposób nie oznaczają, że otrzymany produkt nie jest w jakiś sposób taki, jaki powinien. Roszczenia oparte na tego rodzaju logicznych, oczywistych różnicach między drukowanymi zdjęciami i otrzymanymi produktami nie będą akceptowane.
Komentarze zamieszczane przez klientów na naszej stronie internetowej nie stanowią komentarzy, opinii i stanowisk sklepu Alensa.pl i należy je traktować jako subiektywne. Uwagi takie nie mogą być interpretowane jako wskazówki lub porady w jakikolwiek sposób. Alensa.pl podejmie próbę edycji, poprawienia lub usunięcia ewentualnych wprowadzających w błąd lub błędnych informacji. Problematyczne, niemerytoryczne lub obraźliwe komentarze będą usuwane.
W przypadku sporu pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, Kupujący ma prawo do odwołania się od decyzji dotyczącej jego skargi w sytuacji kiedy nie jest zadowolony ze sposobu rozwiązania sporu lub jeżeli uważa, że naruszono jego prawa konsumenckie. W takiej sytuacji Konsument może skontaktować się ze Sprzedającym drogą mailową na: info@alensa.pl. Jeżeli Sprzedający odmówi podjęcia kroków naprawczych lub nie odpowie na zgłoszenie w ciągu 30 dni kalendarzowych, konsument ma prawo do złożenia skargi do jednostki Alternative Dispute Resolution (ADR) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
Punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych niniejszym rozporządzeniem jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii. Platforma jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Definicja „konsumenta” powinna obejmować osoby fizyczne, których działania nie mają związku z ich działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub wykonywaniem wolnego zawodu. Jeśli jednak umowa zostaje zawarta w celu częściowo związanym z działalnością gospodarczą danej osoby, a częściowo niemającym takiego związku (umowy o dwojakim celu), a cel związany z działalnością gospodarczą jest na tyle ograniczony, że nie ma charakteru przeważającego w ogólnym kontekście umowy, osobę taką należy również uznać za konsumenta. Dyrektywa ma zastosowanie do postępowań mających na celu pozasądowe rozstrzygnięcie krajowych i transgranicznych sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług między przedsiębiorcą mającym siedzibę w Unii a konsumentem mającym miejsce zamieszkania w Unii, poprzez interwencję podmiotu ADR, który proponuje lub narzuca rozwiązanie bądź doprowadza do spotkania stron w celu ułatwienia polubownego rozstrzygnięcia.
Zgodnie z prawem UE każdy ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący musi przestrzegać następujących warunków:
Towar nie może być uszkodzony lub używany. Oryginalne opakowanie nie może być otwarte. Jeśli konsument otwiera oryginalne opakowanie, wówczas produkt nie może być ponownie sprzedany ze względów bezpieczeństwa i higeny. Otwarty produkt nie może być zwrócony. Zastrzeżenie to nie obejmuje okularów przeciwsłonecznych i oprawek. Jeśli chcą Państwo zwrócić lub wymienić okulary przeciwsłoneczne lub oprawki w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, wymagamy zwrotu kompletnego produktu, pudełka na okulary, zewnętrznego opakowania, wkładek, ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek identyfikacyjnych. Produkt jest uważany za niekompletny bez tych wszystkich przedmiotów i zwrot nie będzie uznany. Dziękujemy za zrozumienie.
Proszę załączyć dowód zakupu wystawiony przez Alensa.pl, jego kopię lub numer zamówienia. Nie zapomnij w razie potrzeby podać numeru konta bankowego.
Prosimy o przesyłanie zwrotów w twardym, kartonowym pudełku, a nie w kopercie (nawet jeśli jest to koperta wzmocniona). Jeśli przesyłka ulegnie zniszczeniu w trakcie transportu, nie mamy obowiązku jej akceptowania. W przypadku odstąpienia od umowy, jeśli Kupujący przestrzega powyższych warunków, otrzyma pełną kwotę zwrotu wraz z oryginalnymi kosztami wysyłki. Nabywca pokrywa tylko koszty poniesione w związku z odesłaniem towaru. Zwrot zostanie zwrócony na konto klienta w ciągu 2–10 dni od otrzymania zwróconego towaru w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.
Jeśli zostaną spełnione wszystkie niezbędne warunki, kupującemu zostaną zwrócone wszystkie opłaty. Za koszty zwrotu jest odpowiedzialny Kupujący. Wszystkie zwroty muszą być przetwarzane zgodnie z informacjami i warunkami podanymi na naszej stronie wymiana i zwrot soczewek.
Ochrona i przetwarzanie danych osobowych jest regulowane przez tę politykę prywatności.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Alensa s.r.o., zarejestrowana pod adresem Českomoravská 2408/1a, Praha 9 – Libeň, 190 00, numer identyfikacyjny: 27179681, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Rady Miejskiej w Pradze, sekcja C, 102359 (dalej zwana “administrator”).
Alensa s.r.o. przetwarza potrzebne dane osobowe na podstawie Artykułu 6, część 1.(b) Rozporządzenia (EU) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady, które są niezbędne do zawarcia umowy z Alensa s.r.o., obejmujące:
Ponadto przetwarzamy dane takie jak:
Zgodnie z właściwymi przepisami prawa, dla celów świadczenia usług i w celu zachowania umowy oraz przyszłego zastosowania i ochrony praw i obowiązków stron, dane osobowe dla powyższych celów będą przechowywanie i przetwarzanie przez okres 10 lat od ostatniej umowy, chyba, że jest inaczej wymagane przez prawo w celu zachowania wykonania ostatniej umowy przez dłuższy okres. Przetwarzanie wspomnianej powyżej jest możliwe na podstawie Artykułu 6, część 1. (b) Rozporządzenia (EU) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady: „przetwarzanie danych potrzebnych do wykonania umowy dla której właściciel danych jest stroną lub w celu podjęcia kroków na żądanie właściciela danych przez przystąpieniem do umowy”.
Zdjęcia służą tylko do podglądu oraz oceny jakości. Są usuwane po zakończeniu kontroli jakości.
O ile nie wymaga tego prawo, Alensa s.r.o. nie ujawni Twoich danych osobowych osobom trzecim. Alensa s.r.o. oświadcza, że wszystkie dane osobowe są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Niektóre wyjątki obejmują:
Inne sposoby wykorzystania Twoich danych osobowych obejmują:
Administrator nie zamierza przekazać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego (kraju spoza UE) ani do jakichkolwiek organizacji międzynarodowych.
Wiadomości handlowe mogą być wysyłane na adres e-mail przez Alensa s.r.o. Ta procedura jest dozwolona przez Act No. 480/2004 Coll. Artykuł 7, część 3 usług społeczeństwa informacyjnego, chyba że zdecydujecie się na rezygnację w przyszłości. Jeśli w dowolnym czasie zdecydujesz, że nie chcesz już otrzymywać naszych e-maili, proszę skorzystać z linku do rezygnacji, znajdującego się w każdym e-mailu z newsletterem lub opcji rezygnacji na swoich koncie na naszej stronie internetowej. Alensa s.r.o. przechowa adres e-mail przez trzy lata od ostatniej umowy.
Możesz zaktualizować swoje dane w każdej chwili, logując się na swoje konto klienta. Na podstawie warunków zawartych w regulacjach, masz następujące prawa:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące używania lub przetwarzania swoich danych osobowych, możesz skontaktować się z nami przez e-mail: GDPR@alensa.eu, lub skontaktować się z Biurem Ochrony Danych Osobowych.
Nasz strona internetowa używa ciasteczek aby nasza strona była odpowiednia, interesująca i przyjazna dla użytkownika. Ciasteczka są małymi plikami przechowywanymi na twoim komputerze, smartfonie lub innym urządzeniu i są używane przez twoją przeglądarkę internetową.
Używamy ciasteczek dla poniższych celów:
Niektóre ciasteczka zbierają informacje, które później są wykorzystywane przez strony trzecie, i te ciasteczka stron trzecich bezpośrednio wspierają naszą działalność reklamową. Na przykład, informacje o produktach zakupionych na naszej stronie mogą być wyświetlone przez agencję reklamową jako część wyświetlania i dostosowania internetowych bannerów reklamowych na twojej wybranej stronie. Jednakże, nie możesz być personalnie zidentyfikowany przez te dane.
Ciasteczka używana na naszej stronie internetowej mogą być podzielone na dwa typy. Ciasteczka sesji są usuwane po zakończeniu wizyty na naszej stronie. Trwałe pliki ciasteczek są przechowywane dłużej na twoim urządzeniu lub do czasu ich ręcznego usunięcia (okres przechowywania ciasteczek na twoim urządzeniu zależy od ustawień ciasteczek i ustawień przeglądarki). Ciasteczka mogą być również podzielone na funkcjonalność. Ciasteczka analityczne pomagają nam ulepszyć korzystanie z naszej strony przez zrozumienie jak ludzie z niej korzystają; ciasteczka konwersji pomagają nam analizować wyniki kanałów sprzedaży; ciasteczka trakujące, które w połączeniu z ciasteczkami konwersji pomagają nam analizować wyniki kanałów sprzedaży; ciasteczka remarketingu umożliwiają nam spersonalizować zawartość reklam i ich właściwe skierowanie; oraz podstawowe ciasteczka, które są ważne dla podstawowej funkcjonalności strony internetowej.
Wszystkie ciasteczka wykorzystywane przez nasz serwer są używane zgodnie z aktualnymi przepisami UE dotyczącymi ciasteczek.
Możesz usunąć ciasteczka w dowolnym czasie, ale robiąc to stracisz wszystkie informacje, które umożliwiały Ci szybszy i efektywniejszy dostęp do naszej strony.
Upewnij się, że twoja przeglądarka internetowa jest aktualna i sprawdź w pomocy i instrukcjach twojej przeglądarki jeśli nie wiesz jak zmienić ustawienia prywatności.
Odrzucenie ciasteczek
Korzystanie z ciasteczek jest częścią twojej przeglądarki. Większość przeglądarek automatycznie akceptuje ciasteczka. Możesz odrzucić ciasteczka korzystając ze swojej przeglądarki lub ograniczyć je do wybranych typów.
Na niżej wymienionych stronach możesz znaleźć informacje dotyczące przeglądarek i ustawień preferencji ciasteczek oraz inną dokumentację przeglądarki:
Wyświetlamy zawartość, która łączy się ze stronami internetowymi stron trzecich. Nie odpowiadamy prywatność i zawartość za strony internetowe stron trzecich. Jeśli klikniesz w link strony trzeciej, proszę pamiętaj, że opuszczasz naszą stronę i dane osobowe, które udostępnisz nie będą chronione przez tą politykę. Przeczytaj uważnie politykę prywatność tamtej firmy żeby upewnić się jak zbierają i przetwarzają dane osobowe.
Ochrona danych jest dla nas bardzo ważna, dlatego zastosowaliśmy odpowiednie fizyczne, elektroniczne i zarządzające środki żeby chronić i zabezpieczyć dane zebrane poprzez naszą stronę internetową. Jednakże, chcemy przypomnieć, że przekazywanie danych przez internet jest robione na własne ryzyko.
Jakiekolwiek zmiany w przetwarzaniu danych osobowych będą dostępne na tej stronie. Regularnie sprawdzamy naszą zgodność z Polityką Prywatności, w szczególności żeby była zgodna z nowymi prawami i regulacjami dotyczącymi ochrony danych.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących tej polityki, prosimy kontakt z naszym działem obsługi klienta przez adres podany poniżej lub przez e-mail: gdpr@alensa.eu.
Dział
obsługi klienta:
(+48) 22 48 138 01
info@alensa.pl
Data
Protection Officer:
Andrea Ornsteinova
dpo@alensa.eu