Dziękujemy za odwiedzenie strony Alensa.pl. Sklep Alensa.pl jest częścią
firmy Alensa, która jest dystrybutorem oryginalnych soczewek kontaktowych w
Europie. Na tej stronie znajdą Państwo odpowiedzi na wszystkie zagadnienia
związane z naszym regulaminem i zasadami sprzedaży, na które zgadzają się
Państwo dokonując zakupu w naszym sklepie. Finalizując zakup w sklepie
Alensa.pl zobaczą Państwo pole wyboru, poprzez jego zaznaczenie wyrażają
Państwo zgodę na warunki regulaminu sklepu Alensa.pl. Więcej informacji mogą
Państwo znaleźć na różnych stronach informacyjnych znajdujących się na
pod naszym adresem www.alensa.pl.
Alensa.pl zastrzega sobie prawo do odnoszenia się do informacji zawartych na
tych stronach i zakłada, że użytkownik się z nimi zapoznał i je zrozumiał.
Spis zagadnień
Postanowienia
wstępne
Regulamin zamieszczony poniżej dotyczy zakupów na stronie
Alensa.pl.
Regulamin ten definiuje stosunek pomiędzy Kupującym a
Sprzedającym. Wszystkie stosunki umowne podlegają prawu Republiki Czeskiej.
Jeśli stroną umowy jest osoba fizyczna, wszystkie relacje, które nie są
uregulowane niniejszym regulaminem reguluje kodeks cywilny Republiki Czeskiej
(ustawa nr 89/2012 Coll.) oraz ustawa o ochronie praw konsumenta (ustawa nr
634/1992 Sb.). Jeżeli strona zawierająca umowę jest podmiotem prawnym,
wszystkie relacje, które nie są zdefiniowane w niniejszym dokumencie
podlegają pod czeski kodeks handlowy (ustawa nr 513/1991 Sb.).
Regulamin nie dotyczy przypadków, w których Kupujący jest osobą prawną lub
osobą, która zamawiając towar działa w zakresie prowadzonej przez siebie
działalności gospodarczej lub zawodowej. Towary zakupione na Alensa.pl nie są
przeznaczone do dalszej odsprzedaży. Sprzedający nie wystawia faktur bez
podatku VAT. Kupujący może zakupić tylko taką ilość towaru, która
odpowiada aktualnemu zapotrzebowaniu.
Rejestracja i
działanie naszego sklepu internetowego
Wszystkie produkty i usługi są
dostarczane przez naszego głównego operatora czeską firmę Alensa s.r.o.
Nasze centrum logistyczne znajduje się w Republice Czeskiej. Nasza strona
Alensa.pl jest prowadzona przez firmę Alensa s.r.o., zarejestrowaną pod
adresem:
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praga
9
NIP: CZ27179681
Znak handlowy “Alensa”, cała
zawartość strony internetowej, wszystkie materiały promocyjne publikowane
przez markę “Alensa” są własnością naszego głównego operatora firmę
Alensa s.r.o i są pod ochroną praw autorskich.
Korzystanie z naszej strony internetowej i naszych
promocji
Klienci mają prawo korzystać z naszej strony zarówno jako
goście, jak i zarejestrowani użytkownicy. Klienci są zobligowani do używania
naszej strony w sposób odpowiedzialny i poprawny oraz zgodny z naszym
regulaminem. W przypadku nadużyć, Alensa zastrzega sobie prawo do
tymczasowego, bądź permanentnego zablokowania użytkownika, tym samym
uniemożliwiając mu możliwość korzystania ze sklepu i innych usług.
Prawidłowe korzystanie z naszej strony
Alensa.pl zezwala
użytkownikom na korzystanie ze swojej strony internetowej jedynie w sposób
zgodny z prawem - korzystanie ze strony musi następować zgodnie prawem
lokalnym, narodowym i międzynarodowym - działania na szkodę firmy, oszustwa,
niedozwolona reklama w jakiejkolwiek formie są zabronione - zabronione są
treści o charakterze seksualnym oraz te, które są nienawistne, obraźliwe,
agresywne, dyskryminacyjne, nękające kogokolwiek w jakikolwiek sposób itp. -
korzystanie przy użyciu fałszywej tożsamości jest niedozwolone
Użytkownicy mogą swobodnie umieszczać komentarze na naszej stronie.
Jednak komentarze nie mogą naruszać naszej reputacji ani reputacji innych, ani
nie mogą wprowadzać w błąd lub nękać innych użytkowników.
Przepisy dotyczące rabatów
Aby zapobiec niewłaściwemu
użyciu, w danym momencie można aktywować tylko jeden kod promocyjny. Zniżek
i kodów nie można ze sobą łączyć. Aby sprawdzić, który kod został
aktywowany lub zastąpić aktywny kod innym kodem promocyjnym, po prostu
przejdź do pola „Kod promocyjny" w koszyku.
Produkty już
zdyskontowane nie kwalifikują się do dalszych rabatów, w tym także zestawy
promocyjne. Zdyskontowany produkt można zidentyfikować za pomocą
przekreślonej ceny, zastąpionej obniżoną ceną. Nie można stosować kodów
promocyjnych ani dodatkowych rabatów do tego rodzaju produktów.
Kredyt
(bonusowe pieniądze do wykorzystania przy następnych zamówieniach w naszym
sklepie) zostanie dodany do Twojego konta i zostanie automatycznie odliczony od
Twojego następnego zamówienia, które spełni minimalną wymaganą kwotę.
Kredyt nie może być zamieniony na zwrot pieniędzy.
Przestępstwa
kryminalne i nadużycia techniczne
Użytkownikom surowo zabrania się
wprowadzania do naszej witryny wirusów lub innego zabronionego technologicznie
oprogramowania oraz podejmowania wszelkich form ataków cyfrowych w naszej
witrynie lub na naszych serwerach. Te formy nadużycia są uważane za
przestępstwa i zostaną zgłoszone władzom. W przypadku takiego naruszenia
Alensa będzie w pełni współpracować z władzami i dostarczy im wszystkich
informacji wymaganych do pełnego osądzenia zgodnie z prawem.
Alensa nie będzie ponosić odpowiedzialności w przypadku, gdy nasza witryna
ucierpi na skutek działania złośliwego oprogramowania lub ataków cyfrowych.
Umowa kupna
Na podstawie rejestracji
dokonanej przez Kupującego na Stronie, Kupujący może uzyskać dostęp do
swojego interfejsu użytkownika. Z poziomu interfejsu użytkownika Kupujący
może zamawiać towary. Dokonanie zakupu nie jest możliwe bez utworzenia Konta
Użytkownika (rejestracji).
Umowa kupna zostaje uznana za zawartą,
gdy Kupujący potwierdzi swoje zamówienie w formularzu zamówienia dostępnym
online. Poprzez złożenie zamówienia z Alensa.pl, Kupujący przyznaje, że
zapoznał się z regulaminem i że go akceptuje. Dokonując zakupu i
zaznaczając akceptację warunków regulaminu, Kupujący potwierdza, że
przeczytał i zrozumiał nasze warunki oraz, że jest w wieku zgodnym z prawem,
aby zawrzeć wiążącą umowę oraz, że posiada ważną receptę na soczewki,
które są zamawianie. Niniejszym potwierdza, że dostarczone informacje
są ważne i dokładnie zgodnie z zaleceniami specjalistów. Potwierdza
również, że zgodnie z wymogami polskiego prawa Jego recepta ma mniej niż 12
miesięcy. Klient wyraża zgodę na skontaktowanie się z okulistą w celu
zweryfikowania informacji na recepcie, jeśli to konieczne. Rozumie również,
że jest odpowiedzialny za regularne badania oczu i otrzymanie aktualnej
recepty. Firma Alensa.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek
konsekwencje w wyniku odchylenia od recepty.
Regulamin i Warunki nie
mają zastosowania w przypadkach, gdy Kupujący jest osobą prawną lub osobą,
która dokonując zamówienia na towary, działa w ramach swojego biznesu lub
własnego zawodu. Towary zakupione na platformie Alensa.pl nie są przeznaczone
do dalszej odsprzedaży. Sprzedawca nie wystawia faktur bez podatku VAT.
Kupujący może zakupić tylko ilość towarów odpowiadającą normalnym
potrzebom.
Jeśli Kupujący zamawia lub nabywa ilość towarów, którą
Sprzedawca, na podstawie dostępnych informacji, uznaje za przeznaczoną do
dalszej odsprzedaży, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania
zamówienia. W przypadku, gdy umowa sprzedaży została już zawarta, Sprzedawca
ma prawo wycofać się z umowy. W takim przypadku Kupujący i Sprzedawca
wzajemnie zwracają wszystkie dokonane transakcje.
Dowód zakupu i
notatki na fakturze
Jeśli Kupujący nie wspomina wyraźnie w polu
"Uwaga dla Sprzedawcy", że wymaga drukowanego dowodu zakupu i ulotki
dołączonej do opakowania, zgadza się, że będą dostarczane wyłącznie w
formie elektronicznej. Faktury można pobrać z profilu użytkownika na stronie
Alensa.pl w "Moje zamówienia" po wysłaniu zamówienia. Dodatkowo fakturę
można uzyskać kontaktując
się z biurem obsługi klienta. Nabywca ma możliwość wyróżnienia adresu
dostawy i adresu wystawionego na fakturze. Jest to możliwe poprzez wypełnienie
odpowiednich pól w formularzu zamówienia. Jeśli ten wymóg zostanie
spełniony, informacje te znajdą się na fakturze.
Adres firmy Alensa
na dowolnej fakturze będzie zawsze adresem naszego głównego operatora. Nie ma
możliwości zmiany adresu na adres lokalny. Każda faktura zostanie opatrzona
datą w dniu wysłania zamówienia i nigdy w dniu złożenia zamówienia. Data
na fakturze nie może być zmieniona przez firmę Alensa. Możliwe jest
natomiast umieszczenie dodatkowych informacji na fakturze, na przykład datę
urodzenia lub imię dziecka. Aby jednak umieścić ten rodzaj informacji,
kupujący jest odpowiedzialny za wpisanie jej w polu "Uwaga dla Sprzedawcy" przy
składaniu zamówienia. Firma Alensa nie przewiduje możliwości poprawiania
faktur.
Firma Alensa wystawia jedną fakturę do każdego
zamówienia. Jeśli kupujący wymaga więcej niż jednej faktury, może ją
uzyskać dokonując osobnego zamówienia.
Płatności i
ceny
Bon podarunkowy (zwany dalej "Bonem") wydany przez Sprzedawcę jest
wart kwotę podaną na bonie. Bon ma formę elektroniczną w formacie PDF,
który Kupujący otrzyma drogą mailową po zaksięgowaniu płatności na koncie
Sprzedawcy. Każdy Voucher posiada unikalny kod, jest ograniczony czasowo i
może być zrealizowany tylko w sklepie internetowym Alensa.pl. Bon nie może
być wymieniony na pieniądze. Niewykorzystany bon nie może być wymieniony na
inny ani zrekompensowany w żaden inny sposób. W przypadku anulowania,
reklamacji lub odstąpienia od umowy kupna zamówienia opłaconego bonem, kwota
opłacona bonem jest zwracana w formie uznania konta klienta Kupującego, który
zrealizował bon.
Ostrzeżenie:
Bon może być opłacony
wyłącznie za pomocą transakcji bezgotówkowej.
Bon nie może być
opłacony za pobraniem lub kredytem klienta.
W celu ukończenia zamówienia
możesz wybrać jedną z następujących metod płatności:
- Przelewy24
- Przelew bankowy: Numer konta i informacje potrzebne do
wykonania przelewu zostaną przesłane po dokonaniu zamówienia
- Karta
kredytowa: Mastercard, Visa, Discover lub American Express
- PayPal
- Płatność bonem upominkowym
- Klarna
Bezpieczne
płatności
Wszystkie płatności zostaną wykonane w sposób
bezpieczny. Twoje dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie do ustalenia
płatności i nie będą przekazywane osobom trzecim.
Płatności
online
Jeśli zdecydujesz się płacić online kartą kredytową lub
debetową, zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę naszego partnera,
gdzie możesz podać swoje dane, aby zrealizować płatność. Wszystkie
wprowadzone tutaj informacje są bezpiecznie szyfrowane. Pamiętaj, że ten
bezpieczny link do płatności jest aktywny tylko przez ograniczony czas. Jeśli
upłynął czas, musisz uzyskać dostęp do Twojego zamówienia za
pośrednictwem osobistego konta w naszej witrynie internetowej i spróbować
zapłacić ponownie. Jeśli wybierzesz opcję PayPal jako metodę płatności,
zostaniesz skierowany do bezpiecznej strony płatności PayPal. W przypadku
zwrotów na konto klienta, będą one wykonywane automatycznie.
Płatność poprzez przelew bankowy
Jeśli zdecydujesz się na
przelew bankowy, informacje dotyczące przelewu prześlemy Ci po dokonaniu
zamówienia. Te informacje są również dostępne w e-mailu z potwierdzeniem
otrzymanym po złożeniu zamówienia. Należy pamiętać, że czas księgowania
opłat może trwać do 2 dni roboczych. Twoje zamówienie zostanie wysłane
dopiero po tym, jak przelane środki zostaną zweryfikowane przez nasz dział
księgowy. Jeśli chcesz zminimalizować potencjalne opóźnienia, możesz
wysłać nam potwierdzenie płatności wydane przez bank. Możesz je wysłać w
formacie PDF na nasz adres e-mail: info@alensa.pl.
Dane
do przelewu bankowego:
Alensa.pl.
Citi Handlowy (Bank Handlowy
S.A.)
Numer konta: 71 1030 1508 0000 0008 1853 3000
IBAN: PL71
1030 1508 0000 0008 1853 3000
BIC: CITIPLPXXXX
W tytule
przelewu prosimy podać numer zamówienia. W przypadku wszelkiego rodzaju
zwrotów, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć Sprzedającemu wszystkie
niezbędne informacje potrzebne do dokonania zwrotu na jego konto.
Płatność bonem upominkowym
Płatność bonem upominkowym jest
możliwa tylko w przypadku bonu zakupionego w sklepie internetowym Alensa.pl.
Każdy bon posiada unikalny kod i jest ograniczony czasowo. Wybierając
płatność bonem, Kupujący musi wpisać unikalny kod z bonu w polu "Kod
rabatowy" w sekcji "Koszyk" podczas składania zamówienia. Bon może być
zrealizowany tylko za jednorazowy zakup, w pełnej wysokości. Jeżeli wartość
zakupu przekroczy wartość bonu, Kupujący zapłaci jedynie różnicę.
Zapłata pozostałej kwoty podlega warunkom transakcji, patrz Opcje płatności.
Bon może być wykorzystany do zapłaty za dowolne towary lub usługi oferowane
przez sklep internetowy.
W przypadku braku akceptacji przesyłki
opłaconej bonem, przesyłka jest zwracana do Sprzedawcy. Sprzedawca anuluje
zamówienie Kupującego, a cena zakupu zostanie zwrócona. W tym przypadku kwota
bonu jest zwracana na konto klienta Kupującego w formie kredytu. Jeśli zakup
został opłacony bonem i środkami (doładowanie), Kupujący może zdecydować,
w jakiej formie chce zwrócić doładowanie (na konto bankowe Kupującego czy
również jako uznanie konta klienta).
Klarna
Klarna to
usługa płatnicza umożliwiająca dokonywanie płatności elektronicznych w
Internecie. Aby móc płacić za towary tą metodą płatności, należy mieć
zainstalowaną aplikację Klarna.
Jeżeli Kupujący wybierze tę
metodę płatności, swoją płatnością za towar zarządza w aplikacji Klarna.
Ceny w sklepie Alensa.pl
Wszystkie ceny podane w sklepie
Alensa.pl zawierają podatek VAT. Wszystkie zniżki i promocje są ważne tak
długo, jak określone jest to na stronie Alensa.pl. Operator zastrzega sobie
prawo do korekty ceny produktów przed wysyłką, jeśli okaże się, że
produkty zostały zaoferowane w nieprawidłowej cenie. W takim przypadku klient
musi zostać poinformowany o prawidłowej cenie i musi wyrazić zgodę na
korektę ceny. W przeciwnym razie umowa kupna nie zostanie zawarta, a
zamówienie zostanie anulowane przez operatora.
Alensa zastrzega sobie
prawo do zmian ceny zależnie od rynku, konkurencji, wymagań producenta itd.
Problemy z płatnością
- W przypadku
problemów z płatnością prosimy najpierw sprawdzić w swoim banku, bądź
koncie PayPal czy płatność została zaakceptowana czy też odrzucona.
- Jeśli Twoja płatność zakończyła się pomyślnie, ale nie pojawia się
w naszym systemie, skontaktuj się z nami pod adresem: info@alensa.pl, a my
potwierdzimy płatność w naszym dziale księgowości.
- Jeśli masz
problemy z stroną płatności, spróbuj otworzyć konto Alensa.pl z innej
przeglądarki lub urządzenia.
Koszty
dostawy
Informacja:
- Cena wysyłki zawiera podatek VAT
- Każda cena jest końcowa bez względu na sposób zapłaty i zawiera
pakowanie i wysyłkę
- Koszt dostawy jest taki sam niezależnie od
wielkości i wagi przesyłki
- Wysyłka zostanie zrealizowana po
zakończeniu płatności
Darmowa wysyłka w Alensa.pl
Alensa zapewnia darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 169
zł. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem, w ich przypadku, jeśli
zamówienie wynosi powyżej 169 zł, naliczana jest opłata 6 zł. Darmowa
wysyłka zostaje aktywowana automatycznie po przekroczeniu tej kwoty i nie
wymaga używania żadnych dodatkowych kodów.
Alensa.pl od czasu do
czasu, oferuje również specjalne promocje obejmujące darmową wysyłkę.
Zasady tych promocji są określane na naszej stronie, w mediach
społecznościowych lub w kampaniach e-mailowych. Czas trwania i warunki
uczestnictwa w tych promocjach są tam jasno określone i muszą być
przestrzegane przez kupujących.
Wysyłka poza terytorium Polski
Alensa.pl nie oferuje wysyłki poza terytorium Polski. Mogą zato Państwo
skorzystać z naszych sklepów w innych krajach: www.alensa.eu
Wysyłka po
płatności
Alensa.pl wysyła tylko te zamówienia, za które
otrzymaliśmy płatność (z wyjątkiem wysyłek za pobraniem).Proszę wziąć
pod uwagę fakt, że płatności tradycyjnym przelewem bankowym mogą
księgować się dłużej niż inne.W tym przypadku wysyłka możne nastąpić
1–2 dni później. Jeżeli zależy Państwu na czasie, prosimy o przesyłanie
potwierdzenia przelewu na nasz adres e-mail. Więcej na ten temat mogą Państwo
przeczytać na #.
Niektóre parametry soczewek kontaktowych, ze względu
na ich rzadkość, mogą być niedostępne w magazynie w momencie zakupu. Alensa
zarezerwuje te soczewki dla klienta i natychmiast je zamówi od producenta.
Płatność jest pobierana w momencie składania zamówienia, a nie w czasie
wysyłki.
Zamówienie towarów, których nie ma na stanie należy
opłacić od razu po jego dokonaniu, w innym przypadku rezerwacja nie będzie
obowiązywała.
Dodatkowe usługi: ubezpieczenie przesyłki
Za dodatkową opłatą możesz ubezpieczyć swoją przesyłkę. Niniejsze
ubezpieczenie obejmuje przesyłki w przypadku zagubienia lub uszkodzenia podczas
transportu. Oznacza to, że gdy tylko potwierdzimy, że Twoja przesyłka
zaginęła lub została w jakikolwiek sposób uszkodzona, natychmiast wyślemy
nową przesyłkę zawierającą ten sam towar, bez konieczności wcześniejszego
inicjowania długiego protokołu reklamacyjnego opisanego poniżej. Jeśli Twoje
zamówienie zawiera specjalne towary wykonane na zamówienie, takie jak
niestandardowe okulary lub unikalne kombinacje soczewek, pamiętaj, że ich
przygotowanie zajmie więcej czasu.
Dodawanie produktów
do zamówienia
Prosimy o wzięcie pod uwagę tego, że ze względu
na dużo ilość zamówień wychodzących z naszego magazynu, nie możemy
zagwarantować możliwości dodania produktów do zamówień lub możliwości
łączenia zamówień, które zostały zakończone.
Jeśli chcą
Państwo zmienić lub złączyć już sfinalizowane zamówienia, prosimy o
kontakt z naszym działem obsługi klienta. Nasz pracownik poinformuje Państwa
czy będzie możliwość edytowania zamówienia. Jest to możliwe jedynie w
godzinach pracy biura obsługi klienta między godzinami 8.00-15.30 w dni
robocze. Zamówienie jest uznawane za sfinalizowane w momencie, w którym
zostanie opłacone. Jeśli chcą Państwo coś dodać do zamówienia, będą
musieli Państwo złożyć nowe zamówienie za które zostanie naliczona
standardowa opłata za wysyłkę.
Czas
dostawy
Operator |
Szacowany czas dostawy |
Paczkomaty
InPost | 1–2 dni robocze |
Kurier
InPost | 1–2 dni robocze |
Informacja:
- Zamówienia są wysyłane z magazynu
znajdującego się w Republice Czeskiej.
- Jeżeli zamówienie zostało
złożone przed godziną 12.00 to zostanie wysłane tego samego dnia
- Jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinie 12.00 to zostanie
wysłane następnego dnia
- Jeżeli płatność obyła się przy pomocy
przelewu bankowego to następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty
- Zamówienia nie są wysyłane w weekendy
- Szacowany czas dostawy
jest liczony od momentu wysyłki, nie od momentu złożenia zamówienia
Śledzenie
przesyłki
Ponieważ Alensa przetwarza codziennie wiele zamówień,
klient jest odpowiedzialny za śledzenie swojej przesyłki. Otrzymasz numer
do śledzenia przesyłki, który pozwala śledzić przesyłkę online. Pamiętaj
jednak, że nasza siedziba mieści się w Czechach. Z tego powodu kod do
śledzenia przesyłki będzie aktywny, dopiero gdy przesyłka znajdzie się na
terenie Polski - zazwyczaj po 24 godzinach (dni robocze) od momentu wysłania
przesyłki z magazynu. Jeśli nie otrzymałeś tego kodu w wiadomości e-mail
potwierdzającej, że Twoje zamówienie zostało wysłane, musisz skontaktować
się z naszym działem obsługi klienta.
Czas dostawy towarów, których
nie ma na stanie
Niektóre soczewki kontaktowe o unikalnych kombinacjach
parametrów mogą nie być dostępne w magazynie. Będziemy je rezerwować i
zamawiać bezpośrednio od producenta. Oznacza to, że będą one miały
dłuższy szacowany czas dostawy. Czas dostawy specjalnych, zamawianych soczewek
kontaktowych, których nie mamy na stanie, zależy od warunków dostawy naszych
dostawców i może trwać od 2-8 tygodni.
Podczas wybierania i
zamawiania soczewek kontaktowych, zostaną wyświetlone informacje o szacowanym
czasie wysyłki. Ten czas może ulec zmianie w zależności od parametrów
soczewek. Kupujący jest zobowiązany do zwrócenia uwagi ile ten czas
wyniesie dla parametrów, które chce zamówić.
Po wybraniu określonych parametrów zostanie wyświetlony nowy
szacunkowy czas wysyłki dla tych parametrów, jak pokazano powyżej.
Proszę pamiętać, że informacja "w magazynie" wskazuje ogólną dostępność
produktu firmy. To niekoniecznie oznacza, że konkretna kombinacja parametrów
jest dostępna w magazynie. Proszę zapoznać się z przewidywaną datą
wysyłki widoczną obok menu rozwijanego w celu dostarczenia informacji
dotyczących konkretnego zamówienia. Wszelkie oczekiwane opóźnienia w
dostawie zostaną ponownie potwierdzone po przejściu na stronę koszyka
zakupów, a następnie w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Klient zostanie
poinformowany, czy tylko część jego zlecenia jest w magazynie w chwili
potwierdzenia zamówienia, a zamówienie zostanie wysłane tylko wtedy, gdy
wszystkie produkty są dostępne. Alensa ma prawo do dostosowania dostępności
i przewidywanego czasu dostawy po złożeniu zamówienia.
Zamówienie z
produktami, którą są na stanie oraz z takimi, których nie ma na
stanie
Po wybraniu prawidłowych parametrów każdego z wymaganych
produktów i przed finalizacją i opłaceniem zamówienia klient musi zwrócić
szczególną uwagę na szacowany czas dostawy dla każdego produktu w koszyku.
Mogą zdarzyć się sytuacje, w których producent ma komplikacje
operacyjne i nasze zaopatrzenie magazynowe nie jest w pełni pokryte. Czas
dostawy zawsze zależy bezpośrednio od warunków naszych dostawców i może
trwać kilka tygodni. Do pozycji nie magazynowych zaliczamy soczewki kontaktowe
na zamówienie, soczewki o bardzo nietypowych parametrach dioptrycznych itp.
których fizycznie nie posiadamy na stanie. Czasy wysyłki są orientacyjne i
oparte na najbardziej aktualnym okresie. Wskazuje on przewidywaną datę
wysyłki produktów z naszego magazynu i jest częścią tabeli, w której
Kupujący wpisuje parametry dioptryczne.
Podgląd danych
wysyłkowych: Poprzez potwierdzenie i zrealizowanie płatności za
zamówienie, klient zgadza się, że całe zamówienie zostanie wysłane dopiero
gdy wszystkie produkty będą dostępne. Podzielenie zamówienia i wysyłka
produktów, które są na stanie, a później wysyłka produktów, których
brakuje, jest możliwa tylko po opłaceniu dodatkowych kosztów wysyłki (takich
samych jak dla nowego zamówienia).
Problemy z
dostawą
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w
dostawie spowodowane przez naszych partnerów logistycznych lub sytuacje
pozostające poza naszą kontrolą, takie jak pogoda, święta itd. Należy
pamiętać, że informujemy o szacowanej dacie doręczenia sugerowanej przez
firmy doręczające zamówienia. W rzadkich sytuacjach niektóre paczki mogą
dotrzeć później niż w proponowanych ramach czasowych. Aby zapewnić jak
najkrótszą dostawę, podaj pełne informacje o adresie (nazwa ulicy, numer
domu, kod pocztowy i miasto) oraz numer telefonu, aby nasi partnerzy logistyczni
mogli się z Tobą skontaktować. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz
numer do śledzenia przesyłki online. Skontaktuj się z nami w przypadku pytań
lub wątpliwości.
Jeżeli paczka nie zostanie doręczona, to
będzie przechowywana na najbliższej poczcie, bądź w centrum logistycznym.
Jeśli nie będzie kontaktu ze strony kupującego to paczka wróci do nadawcy,
lub zostanie zniszczona. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zapewnienie, że
paczka zostanie odebrana pod każdym wskazanym przez dostawcę adresem i za
utrzymywanie kontaktu z dostawcą. Za paczki, które z powodu nieodebrania
zostaną zniszczone, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
Reklamacja dostawy
Jeżeli paczka zostanie zagubiona lub źle
doręczona, skontaktujemy się z firmą dostarczającą przesyłkę w Państwa
imieniu. W celu rozpoczęcia procedury zwrotu niezbędnę są:
1.
podpisane oświadczenie klienta stwierdzające, że przesyłka nie została
odebrana, przesłane do nas w ciągu 20 dni od domniemanego doręczenia
2. potwierdzenie od dostawcy, że paczka została zagubiona lub niedoręczona.
W momencie złożenia oficjalnej reklamacji zwrócimy Państwu opłatę
za zamówienie lub wyślemy nowe zamówienie, w zależności od tego, które
rozwiązanie będą Państwo preferowali. Alensa.pl nie będzie zwracać
kosztów zamówienia ani wysyłać nowych paczek, podczas gdy obecna paczka jest
w tranzycie, aż do momentu oficjalnego uznania paczki za utraconą przez firmę
doręczającą. Jeśli jednak wykupiłeś u nas ubezpieczenie przesyłki,
będziemy mogli od razu nadać nową paczkę i nie będziesz musiał czekać na
rozpatrzenie Twojego roszczenia.
Uszkodzone paczki
Soczewki
kontaktowe i akcesoria są dostarczane w twardym opakowaniu o wystarczającej
wielkości, w celu zapewnienia dostawy produktów nieuszkodzonych i w dobrym
stanie. Jeśli jednak opakowanie jest uszkodzone w momencie dostawy, prosimy NIE
ODBIERAĆ przesyłki od kuriera i podać przyczynę w protokole dostawy np.
"znaczne uszkodzenia opakowania", "wyciek cieczy" itp. Prosimy o kontakt z nami
natychmiast, a postarmy się rozwiązać ten problem jak najszybciej i wysłać
do Państwa nową paczkę.
Gwarancja i zwroty
Jeśli zakupiony towar, jego opakowanie lub instrukcje użycia dołączone do
produktu zawierają datę wygaśnięcia zgodnie ze specjalnymi przepisami prawa,
okres gwarancji upływa w dniu wygaśnięcia. Zwykle dostarczamy soczewki
kontaktowe z datą ważności dłuższą niż 24 miesiące. Data ważności jest
drukowana na każdym produkcie i jego opakowaniu. W razie jakichkolwiek pytań
dotyczących tych terminów prosimy o kontakt z działem obsługi klienta
dostępnym pod adresem: info@alensa.pl.
Wszystkie zwroty muszą spełniać poniższe warunki:
-
Zewnętrzne opakowanie soczewek musi być nieotwarte, nieuszkodzone i w stanie
nadającym się do ponownej sprzedaży*
- Zwrotom podlegają tylko
kompletne towary zawierające wszystkie elementy.
- Zwrot okularów
korekcyjnych oraz okularów przeciwsłonecznych został opisany poniżej.
- Każdy zwrot należy zgłosić mailowo na adres info@alensa.pl celem otrzymania
etykiety zwrotnej. W przypadku zwrotów produktów w przesyłkach bez
oryginalnej etykiety zwrotnej wystawionej przez firmę Alensa, Alensa nie ponosi
za nie odpowiedzialności.
- Produkty zwrócone w okresie odstąpienia
od umowy (w ciągu 30 dni od otrzymania) zostaną w pełni
zwrócone/zrefundowane.
- Zwroty nieotwartych towarów, dokonane po
upływie 30-dniowego okresu odstąpienia od umowy, będą oceniane w
zależności od gwarancji oraz terminu ważności produktów (jak wspomniano
wcześniej, produkt musi spełniać warunki do ponownej sprzedaży). Produkty
mogą zostać zwrócone do Alensa nie później niż 365 dni od pierwotnej daty
zakupu.
- Jeśli firma Alensa popełniła błąd i wysłała
niewłaściwe produkty, masz obowiązek zgłosić to obsłudze klienta w ciągu
30 dni od otrzymania towaru.
* Zgodnie z przepisami UE
dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa.
Polityka zwrotu
dotyczy:
- Zwrotu dokonanego w okresie odstąpienia od umowy (30
dni).
- Zwrotu nieotwartego, nieużywanego, nieuszkodzonego towaru w
ramach gwarancji.
- Nieprawidłowo dostarczonego produktu (należy
zgłosićw ciągu 30 dni od otrzymania).
- Gwarancja zwrotu
pieniędzy za soczewki TopVue i Gelone (możliwa tylko w ciągu 60 dni od
otrzymania produktu).
- Produktów przesłanych na kontrolę
jakości
Ile będzie to kosztować?
Klient ponosi jedynie
koszty związane z wysłaniem zwracanych towarów do nas. Alensa.pl nie zwraca
kosztów wysyłki produktów nieprawidłowo zamówionych lub niechcianych.
Jeżeli wina leży po stronie Sprzedawcy, koszty wysyłki zostaną Państwu
zwrócone. Alensa.pl wyśle Państwu nowe soczewki bez dodatkowych kosztów.
Jak długo to trwa?
Zwracane paczki docierają do naszego
magazynu w Czechach zazwyczaj w ciągu 3 tygodni od momentu nadania przesyłki
przez Państwa. W momencie otrzymania paczki wyślemy do Państwa potwierdzenie,
że otrzymaliśmy zwracane produkty, a także informację o dalszym
postępowaniu. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia wszystkich zwrotów w
ciągu 30 dni. W razie dodatkowych pytań, prosimy skontaktować się z działem
obsługi klienta. Prosimy pamiętać, że zwrot okularów przeciwsłonecznych w
oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach zajmuje trochę dłużej. Jest to
związane z tym, że oryginalność i brak uszkodzeń musi zostać najpierw
zweryfikowana przez nasz zespół w głównej siedzibie sklepu.
Kupujący zgadza się respektować opisany powyżej czas potrzebny na
przetworzenie zwrotu. .
Reklamacje produktów i
usług
Alensa.pl nie przyjmuje reklamacji produktów, które zostały
wyrzucone i w związku z tym nie mogą być sprawdzone. Prosimy o zachowanie
wszystkich uszkodzonych produktów w celu przesłania ich do kontroli jakości.
Jeśli występują jakiekolwiek wady, które są widoczne gołym okiem, prosimy
o przesłanie nam zdjęć tych produktów. W przypadku podejrzenia, że produkty
mogą posiadać wadę fabryczną, najpierw prosimy o mailowy kontakt z działem
obsługi klienta, który doradzi Państwu jak postępować w takiej sytuacji.
Jeśli produkt będzie musiał być zwrócony, Kupujący zobowiązany jest
postępować zgodnie z zasadami określonymi w naszej polityce określonej w
punkcie wymiana i zwrot produktów.
Przypadki reklamacji produktów
firmy TopVue i Gelone, będę się odbywać zgodnie z zasadami gwarancji zwrotu
pieniędzy jeśli wszystkie określone tam warunki zostaną spełnione.
Alensa.pl jest sklepem detalicznym. Nie oferujemy usług
okulistycznych i o charakterze medycznym . Oznacza to, że zgodnie z prawem
nie możemy oferować Państwu soczewek próbnych, jak i wymieniać pojedynczych
soczewek. Alensa może wymieniać jedynie całe opakowania.
Jak dokonać
zwrotu?
1.Kupujący tworzy nowy zwrot na koncie klienta w sekcji
„Zwroty” lub na stronie zwrotu.
2. Po naciśnięciu
przycisku „Utwórz nowy zwrot” zostanie wyświetlona strona ze wszystkimi
zamówieniami. Na liście zrealizowanych zamówień kupujący znajdzie żądane
zamówienie i wybierze produkt, dla którego chce rozpocząć procedurę zwrotu.
Naciskając przycisk „Utwórz zwrot”.
3.Dla wybranego
produktu Kupujący określa niezbędne informacje. Wybiera „Powód zwrotu” i
„Preferowane rozwiązanie”. Pola „Numer rachunku bankowego” i „IBAN”
są wypełniane przez Kupującego tylko wtedy, gdy informacje te są niezbędne
do dokonania zwrotu. Pole „Twoje uwagi” służy do określenia opisu wady.
Na końcu zgłoszenia możliwe jest załączenie pliku (zdjęcia lub filmu). Po
wypełnieniu wymaganych informacji, Kupujący przesyła zgłoszenie poprzez
naciśnięcie przycisku „Wyślij”.
Zostanie wyświetlony komunikat
informacyjny potwierdzający przyjęcie zwrotu oraz zostanie wygenerowana
automatyczna wiadomość e-mail o przyjętym zwrocie wraz z instrukcjami
dotyczącymi postępowania w przypadku zwrotu reklamowanego towaru.
Aby
natychmiast utworzyć wniosek online z konta klienta, wystarczy kliknąć TUTAJ .
OSTRZEŻENIE: Zdjęcia opakowań soczewek kontaktowych na naszej
stronie internetowej mają na celu zilustrowanie sprzedawanych produktów i
mogą nie zawsze odpowiadać aktualnemu wyglądowi konkretnego produktu.
Niektóre produkty są wytwarzane w różnych zakładach należących do tego
samego producenta. Zdjęcie produktu może zatem wskazywać inne miejsce
produkcji niż produkt, który trafi do klienta. Te drobne rozbieżności w
zdjęciach poglądowych w stosunku do produktów, które trafią do klienta
końcowego, nie mogą być powodem zwrotu towaru. Wszystkie produkty w naszym
portfolio pochodzą od oryginalnych producentów.
Jeśli Kupujący
wyśle reklamowany towar bezpośrednio, bez wcześniejszego kontaktu z działem
obsługi klienta, a jednocześnie nie skorzysta z zalecanej procedury tworzenia
wniosku o zwrot online na koncie klienta, czas przetwarzania wniosku o zwrot
może się wydłużyć. Po zaakceptowaniu wniosku przez Sprzedawcę Kupujący
otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu. Postęp zwrotu
można śledzić na koncie klienta.
Adres zwrotny:
Przesyłkownia
Alensa.pl (9678670)
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza
Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Koszty związane z
wysyłką na adres zwrotny ponosi Kupujący w momencie zgłoszenia przesyłki.
Koszty związane z transportem reklamowanego towaru z powrotem do Sprzedającego
ponosi Sprzedający w przypadku uznania reklamacji i dostarczenia przez
Kupującego dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów związanych z
transportem reklamowanego towaru.
Wszystkie reklamowane towary są
przekazywane przez Sprzedawcę do producenta w celu dokonania ekspertyzy,
której celem jest ustalenie, czy wada reklamowanego towaru powstała w wyniku
błędu produkcyjnego. Sprzedający ma 30 dni na rozpatrzenie zwrotu.
Dodatkowe informacje:
Zwroty soczewek kontaktowych:
Uszkodzenia mechaniczne soczewki spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub
wady wynikające z nieodpowiedniej pielęgnacji soczewek kontaktowych, nie
stanowią ważnego powodu zwrotu.
Niewłaściwy dobór soczewek
kontaktowych lub ich parametrów również nie jest powodem do zwrotu.
Identyczne parametry nie gwarantują, że soczewki kontaktowe będą wygodne dla
użytkownika. Klient musi mieć profesjonalnie dobrane soczewki kontaktowe, a
przy rozpatrywaniu reklamacji soczewek lub zwrotów Sprzedawca może zażądać
potwierdzenia profesjonalnego doboru soczewek kontaktowych (nie starszych niż 1
rok).
Reklamowany towar powinien być wysłany przez Kupującego w
solidnym pudełku, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu. Jeżeli
Kupujący odsyła już otwarte (używane) wadliwe soczewki kontaktowe, należy
zadbać o to, aby soczewki nie wyschły podczas transportu przesyłki do
placówki Sprzedawcy. Zalecamy umieszczenie soczewki w pojemniku, namoczenie jej
w płyni zapobiegającym wysychaniu i bezpieczne zamknięcie. Następnie
Sprzedawca wysyła soczewki kontaktowe do producenta w celu przeprowadzenia
ekspertyzy. Producent zdecyduje, czy reklamacja jest uzasadniona i czy
rzeczywiście jest to wada produkcyjna. W przypadku uznania reklamacji
Sprzedawca wyśle Kupującemu nowy towar lub zwróci pieniądze na konto bankowe
lub konto klienta Kupującego.
Reklamacje dotyczące okularów
przeciwsłonecznych i sportowych:
Okulary nie mogą zostać zwrócone,
jeśli nie były używane zgodnie z instrukcją obsługi lub zostały uszkodzone
mechanicznie, np. w wyniku niewłaściwej pielęgnacji. Ponadto nie można
zwrócić okularów uszkodzonych w wyniku wystawienia na działanie
ekstremalnych temperatur (np. sauna, gorący samochód itp.) lub agresywnych
substancji (kosmetyki do włosów, woda morska itp.). Gwarancja nie obejmuje
również wad spowodowanych normalnym zużyciem. Zwracane okulary należy
odesłać w oryginalnym etui, wraz ze ściereczką.
Zwroty nie są
przyznawane za okulary uszkodzone mechanicznie w wyniku niewłaściwej
pielęgnacji lub za okulary, które zostały nieprawidłowo naprawione przez
stronę trzecią.
Zwroty okularów korekcyjnych i innych okularów
bez korekcji (okulary do komputera, okulary do jazdy samochodem itp.):
Okulary nie mogą zostać zwrócone, jeśli nie były używane zgodnie z
instrukcją obsługi lub zostały uszkodzone mechanicznie, np. w wyniku
niewłaściwej pielęgnacji. Ponadto nie można reklamować okularów
uszkodzonych w wyniku wystawienia na działanie ekstremalnych temperatur (np.
sauna, gorący samochód itp.) lub agresywnych substancji (kosmetyki do
włosów, woda morska itp.). Gwarancja nie obejmuje również wad spowodowanych
normalnym zużyciem.
W przypadku zwrotów okularów korekcyjnych, musi
być dostępna ważna recepta na okulary (nie starsza niż 1 rok). W przypadku
okularów z soczewkami progresywnymi (wieloogniskowymi) konieczne będzie
dostarczenie zdjęcia twarzy z okularami noszonymi od przodu (w celu lepszego
wyśrodkowania) oraz zdjęcia widoku z boku (w celu określenia kąta oprawki).
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku nowo szlifowanych okularów
korekcyjnych przystosowanie się do nowej korekcji może zająć od 1 do 4
tygodni. Dłuższy okres adaptacji jest szczególnie powszechny w przypadku
korekcji astygmatyzmu i prezbiopii. Ludzkie oko i mózg mogą nie od razu
zaakceptować nową korekcję. W takich przypadkach nie należy spieszyć się z
noszeniem nowych okularów, ale wybrać stopniową adaptację do nowych
okularów. Dopiero po tym okresie okulary mogą zostać wysłane do zwrotu.
Jeśli Kupujący zdecyduje się zwrócić okulary korekcyjne z soczewkami o
niestandardowym szlifie, zalecamy, aby najpierw skontaktował się z działem
obsługi klienta. Reklamowane okulary powinny zostać zwrócone w oryginalnym
etui wraz ze ściereczką.
Zwroty nie są przyznawane za okulary
uszkodzone mechanicznie w wyniku niewłaściwej pielęgnacji lub za okulary,
które zostały nieprawidłowo naprawione przez stronę trzecią.
Zwroty oprawek okularów z soczewkami demonstracyjnymi (tymczasowe soczewki
okularowe):
Okulary nie mogą zostać zwrócone, jeśli nie były
używane zgodnie z instrukcją obsługi lub zostały uszkodzone mechanicznie w
wyniku niewłaściwego obchodzenia się z nimi. Ponadto nie można reklamować
okularów uszkodzonych w wyniku wystawienia na działanie ekstremalnych
temperatur (np. rozgrzany samochód, grzejnik itp.) lub agresywnych substancji
(kosmetyki do włosów, woda morska itp.). Gwarancja nie obejmuje również wad
spowodowanych normalnym zużyciem.
Kupujący przyjmuje również do
wiadomości, że w przypadku zakupu oddzielnej oprawy okularowej Sprzedawca nie
ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia oprawy spowodowane niewłaściwym
szlifowaniem soczewek okularowych osób trzecich. Zwracane okulary powinny być
wysłane w oryginalnym opakowaniu, wraz ze ściereczką.
Reklamacja
zamówienia opłaconego bonem podarunkowym
W przypadku reklamacji
zamówienia opłaconego bonem, kwota opłacona bonem jest zwracana w formie
uznania konta klienta Kupującego, który zastosował bon. Jeżeli zakup został
opłacony bonem oraz środkami finansowymi (dopłata), Kupujący może
zdecydować o sposobie zwrotu dopłaty (na konto bankowe Kupującego lub
również w formie uznania konta klienta).
Skargi dotyczące naszej
strony internetowej i jej zawartości
Firma Alensa zastrzega sobie prawo
do zmiany treści witryny w dowolnym momencie. Naszym celem jest dostarczenie
naszym klientom aktualnych informacji, ale nie ponosimy odpowiedzialności za
błędy w treści, które mogą się pojawić na stronie w wyniku niecelowej
pomyłki lub błędu w tłumaczeniu. Dotyczy to również problemów
technicznych spowodowanych złośliwymi atakami lub oprogramowaniem (wirusy,
hakerzy itp.). Jeśli znajdziesz jakiekolwiek problemy z naszą witryną
internetową lub jej treścią, prosimy o poinformowanie działu obsługi
klienta, abyśmy mogli rozwiązać te problemy.
Komentarze zamieszczane
przez klientów na naszej stronie internetowej nie stanowią komentarzy, opinii
i stanowisk sklepu Alensa.pl i należy je traktować jako subiektywne. Uwagi
takie nie mogą być interpretowane jako wskazówki lub porady w jakikolwiek
sposób. Alensa.pl podejmie próbę edycji, poprawienia lub usunięcia
ewentualnych wprowadzających w błąd lub błędnych informacji.
Problematyczne, niemerytoryczne lub obraźliwe komentarze będą usuwane.
Alternatywne metody rozwiązywania sporów
W
przypadku sporu pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, Kupujący ma prawo do
odwołania się od decyzji dotyczącej jego skargi w sytuacji kiedy nie jest
zadowolony ze sposobu rozwiązania sporu lub jeżeli uważa, że naruszono jego
prawa konsumenckie. W takiej sytuacji Konsument może skontaktować się ze
Sprzedającym drogą mailową na: info@alensa.pl. Jeżeli
Sprzedający odmówi podjęcia kroków naprawczych lub nie odpowie na
zgłoszenie w ciągu 30 dni kalendarzowych, konsument ma prawo do złożenia
skargi do jednostki Alternative Dispute Resolution (ADR) zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja
2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz
zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie
w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
Punkt dostępu dla konsumentów
i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych
niniejszym rozporządzeniem jest interaktywną stroną internetową, do której
możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach
urzędowych instytucji Unii. Platforma jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Definicja „konsumenta” powinna obejmować osoby fizyczne, których
działania nie mają związku z ich działalnością handlową, gospodarczą,
rzemieślniczą lub wykonywaniem wolnego zawodu. Jeśli jednak umowa zostaje
zawarta w celu częściowo związanym z działalnością gospodarczą danej
osoby, a częściowo niemającym takiego związku (umowy o dwojakim celu), a cel
związany z działalnością gospodarczą jest na tyle ograniczony, że nie ma
charakteru przeważającego w ogólnym kontekście umowy, osobę taką należy
również uznać za konsumenta. Dyrektywa ma zastosowanie do postępowań
mających na celu pozasądowe rozstrzygnięcie krajowych i transgranicznych
sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z umów sprzedaży lub
umów o świadczenie usług między przedsiębiorcą mającym siedzibę w Unii a
konsumentem mającym miejsce zamieszkania w Unii, poprzez interwencję podmiotu
ADR, który proponuje lub narzuca rozwiązanie bądź doprowadza do spotkania
stron w celu ułatwienia polubownego rozstrzygnięcia.
Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy kupna Aby natychmiast utworzyć wniosek online z
konta klienta, wystarczy kliknąć TUTAJ .
Zgodnie z prawem UE każdy ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od
otrzymania towaru. W naszym sklepie można odstąpić od umowy w ciągu 30 dni.
W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący musi przestrzegać następujących
warunków:
Zwracany towar musi być kompletny
Towar nie może
być uszkodzony lub używany. Oryginalne opakowanie nie może być otwarte.
Jeśli konsument otwiera oryginalne opakowanie, wówczas produkt nie może być
ponownie sprzedany ze względów bezpieczeństwa i hygieny. Otwarty produkt nie
może być zwrócony. Zastrzeżenie to nie obejmuje okularów
przeciwsłonecznych i oprawek. Jeśli chcą Państwo zwrócić lub wymienić
okulary przeciwsłoneczne lub oprawki w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru,
wymagamy zwrotu kompletnego produktu, pudełka na okulary, zewnętrznego
opakowania, wkładek, ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek
identyfikacyjnych. Produkt jest uważany za niekompletny bez tych wszystkich
przedmiotów i zwrot nie będzie uznany. Dziękujemy za zrozumienie.
Soczewki korekcyjne do okularów są produkowane w oparciu o specyficzne
indywidualne wymagania i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu. Tylko oprawki
kwalifikują się do możliwego zwrotu. Warunki te obowiązują od momentu
złożenia i opłacenia zamówienia , uwzględniając również okres w
którym okulary nie zostały jeszcze wysłane.
Nie dotyczy aktualnej Letniej
Promocji Marketingowej – „Gwarancja 100% zwrotu pieniędzy przy zakupie
okularów przez Internet!”. Warunki promocji:
Prawo odstąpienia od
umowy przysługuje w ramach Letniej Promocji „100% gwarancja zwrotu pieniędzy
przy zakupie okularów przez Internet!”. Kupujący może skorzystać z
możliwości odstąpienia od umowy przy zakupie dowolnego rodzaju okularów oraz
towarów, które zostały spersonalizowane zgodnie z życzeniem Kupującego (np.
wykonane na zamówienie okulary korekcyjne wraz z soczewkami) dwa razy w roku i
zwrócić taki towar w terminie 30 dni, zgodnie z postanowieniami regulaminu.
Alensa zastrzega sobie prawo do odmowy odstąpienia od umowy kupna dowolnego
rodzaju okularów oraz towarów, które zostały spersonalizowane przez
Kupującego, jeżeli Kupujący odstąpi od umowy więcej niż dwa razy w ciągu
jednego roku kalendarzowego.
Wymagane dokumenty
Proszę
załączyć dowód zakupu wystawiony przez Alensa.pl, jego kopię lub numer
zamówienia. Nie zapomnij w razie potrzeby podać numeru konta bankowego.
Towary muszą być zwrócone w oryginalnym stanie
Prosimy o
przesyłanie zwrotów w twardym, kartonowym pudełku, a nie w kopercie (nawet
jeśli jest to koperta wzmocniona). Jeśli przesyłka ulegnie zniszczeniu w
trakcie transportu, nie mamy obowiązku jej akceptowania. W przypadku
odstąpienia od umowy, jeśli Kupujący przestrzega powyższych warunków,
otrzyma pełną kwotę zwrotu wraz z oryginalnymi kosztami wysyłki. Nabywca
pokrywa tylko koszty poniesione w związku z odesłaniem towaru. Zwrot zostanie
zwrócony na konto klienta w ciągu 2-10 dni od otrzymania zwróconego towaru w
stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.
Koszty i procedura
zwrotów
Jeśli zostaną spełnione wszystkie niezbędne warunki,
kupującemu zostaną zwrócone wszystkie opłaty. Za koszty zwrotu jest
odpowiedzialny Kupujący. Kupujący może skorzystać z bezpłatnych zwrotów.
Jest to możliwe tylko po utworzeniu wniosku online z konta klienta. Dokładne
instrukcje można znaleźć TUTAJ.
W przypadku odstąpienia od umowy zakupu zamówienia opłaconego bonem,
kwota opłacona bonem jest zwracana w formie uznania rachunku klienta
Kupującego, który wykorzystał bon. Jeżeli zakup został opłacony bonem i
środkami finansowymi (doładowanie), Kupujący może zdecydować, w jakiej
formie chce zwrócić doładowanie (na konto bankowe Kupującego czy również w
formie uznania konta klienta).
Polityka
prywatności
Ochrona i przetwarzanie danych osobowych jest regulowane
przez tę politykę
prywatności .