Koszty transportu i czas dostawy




Koszty dostawy

Sposób zapłaty Poczta Polska Przesyłkownia Paczkomaty
Przelewy24 9.00 zł 5.00 zł 9.00 zł
Przelew bankowy 9.00 zł 5.00 zł 9.00 zł
Pobranie 15.00 zł - -
PayPal 9.00 zł 5.00 zł 9.00 zł
Karta płatnicza 9.00 zł 5.00 zł 9.00 zł
Płatność gotówką w punkcie odbioru - - -
   

Darmowa wysyłka w Alensa.pl

Alensa.pl zapewnia darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 200 zł. Darmowa dostawa jest ważna dla dostawy przez Pocztę Polską i Przesyłkownię. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem, w ich przypadku, jeśli zamówienie wynosi powyżej 200 zł, naliczana jest opłata 6 zł (zamiast 15 zł poniżej 200 zł). Darmowa wysyłka zostaje aktywowana automatycznie po przekroczeniu tej kwoty i nie wymaga używania żadnych dodatkowych kodów.

Alensa.pl od czasu do czasu, oferuje również specjalne promocje obejmujące darmową wysyłkę. Zasady tych promocji są określane na naszej stronie, w mediach społecznościowych lub w kampaniach e-mailowych. Czas trwania i warunki uczestnictwa w tych promocjach są tam jasno określone i muszą być przestrzegane przez kupujących.

Wysyłka poza terytorium Polski

Alensa.pl nie oferuje wysyłki poza terytorium Polski. Mogą Państwo skorzystać z naszych sklepów w innych krajach. Żeby mieć dostęp do oferty takich krajów, należy nacisnąć ikonkę flagi lewym górnym rogu strony i wybrać kraj, który Państwa interesuje.

Wysyłka po płatności

Alensa.pl wysyła tylko te zamówienia, za które otrzymaliśmy płatność (z wyjątkiem wysyłek za pobraniem). Proszę wziąć pod uwagę fakt, że płatności tradycyjnym przelewem bankowym mogą księgować się dłużej niż inne. W tym przypadku wysyłka możne nastąpić 1–2 dni później. Jeżeli zależy Państwu na czasie, prosimy o przesyłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres e-mail. Więcej na ten temat mogą Państwo przeczytać na stronie z informacjami o metodach płatności.

Niektóre parametry soczewek kontaktowych, ze względu na ich rzadkość, mogą być niedostępne w magazynie w momencie zakupu. Alensa zarezerwuje te soczewki dla klienta i natychmiast je zamówi od producenta. Płatność jest pobierana w momencie składania zamówienia, a nie w czasie wysyłki. Zamówienie towarów, których nie ma na stanie należy opłacić od razu po jego dokonaniu, w innym przypadku rezerwacja nie będzie obowiązywała.

Dodawanie produktów do zamówienia

Prosimy o wzięcie pod uwagę tego, że ze względu na dużo ilość zamówień wychodzących z naszego magazynu, nie możemy zagwarantować możliwości dodania produktów do zamówień lub możliwości łączenia zamówień, które zostały zakończone. Jeśli chcą Państwo zmienić lub złączyć już sfinalizowane zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Nasz pracownik poinformuje Państwa czy będzie możliwość edytowania zamówienia. Jest to możliwe jedynie w godzinach pracy biura obsługi klienta w godzinach 8.00–16.00 w dni robocze. Zamówienie jest uznawane za sfinalizowane w momencie, w którym zostanie opłacone. Jeśli chcą Państwo coś dodać do zamówienia, będą musieli Państwo złożyć nowe zamówienie, za które zostanie naliczona standardowa opłata za wysyłkę.

Czas dostawy

Operator Czas dostawy
Poczta Polska 2–3 dni robocze
Przesyłkownia 2–3 dni robocze
Paczkomat 2–3 dni robocze
   

Informacja:

- Jeżeli zamówienie zostało złożone przed godziną 12.00 to zostanie wysłane tego samego dnia
- Jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinie 12.00 to zostanie wysłane następnego dnia
- Jeżeli płatność obyła się przy pomocy przelewu bankowego to następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty
- Zamówienia nie są wysyłane w weekendy
- Szacowany czas dostawy jest liczony od momentu wysyłki, nie od momentu złożenia zamówienia

Czas dostawy towarów, których nie ma na stanie

Niektóre soczewki kontaktowe o unikalnych kombinacjach parametrów mogą nie być dostępne w magazynie. Będziemy je rezerwować i zamawiać bezpośrednio od producenta. Oznacza to, że będą one miały dłuższy szacowany czas dostawy. Czas dostawy specjalnych, zamawianych soczewek kontaktowych, których nie mamy na stanie, zależy od warunków dostawy naszych dostawców i może trwać od 2–8 tygodni.

Podczas wybierania i zamawiania soczewek kontaktowych, zostaną wyświetlone informacje o szacowanym czasie wysyłki. Ten czas może ulec zmianie w zależności od parametrów soczewek. Kupujący jest zobowiązany do zwrócenia uwagi ile ten czas wyniesie dla parametrów, które chce zamówić.

Alensa non-stock products delivery times

Po wybraniu określonych parametrów zostanie wyświetlony nowy szacunkowy czas wysyłki dla tych parametrów, jak pokazano powyżej. Proszę pamiętać, że informacja „w magazynie“ wskazuje ogólną dostępność produktu firmy. To niekoniecznie oznacza, że konkretna kombinacja parametrów jest dostępna w magazynie. Proszę zapoznać się z przewidywaną datą wysyłki widoczną obok menu rozwijanego w celu dostarczenia informacji dotyczących konkretnego zamówienia. Wszelkie oczekiwane opóźnienia w dostawie zostaną ponownie potwierdzone po przejściu na stronę koszyka zakupów, a następnie w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Klient zostanie poinformowany, czy tylko część jego zlecenia jest w magazynie w chwili potwierdzenia zamówienia, a zamówienie zostanie wysłane tylko wtedy, gdy wszystkie produkty są dostępne. Alensa ma prawo do dostosowania dostępności i przewidywanego czasu dostawy po złożeniu zamówienia.

Śledzenie przesyłki

Ponieważ Alensa przetwarza codziennie wiele zamówień, klient jest odpowiedzialny za śledzenie swojej przesyłki. Otrzymasz numer do śledzenia przesyłki, który pozwala śledzić przesyłkę online. Jeśli nie otrzymałeś tego kodu w wiadomości e-mail potwierdzającej, że Twoje zamówienie zostało wysłane, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Zamówienie z produktami, którą są na stanie oraz z takimi, których nie ma na stanie

Po wybraniu prawidłowych parametrów każdego z wymaganych produktów i przed finalizacją i opłaceniem zamówienia klient musi zwrócić szczególną uwagę na szacowany czas dostawy dla każdego produktu w koszyku.

Alensa non-stock products delivery times basket

Poprzez potwierdzenie i zrealizowanie płatności za zamówienie, klient zgadza się, że całe zamówienie zostanie wysłane dopiero gdy wszystkie produkty będą dostępne. Podzielenie zmówienia i wysyłka produktów, które są na stanie, a później wysyłka produktów, których brakuje, jest możliwa tylko po opłaceniu dodatkowych kosztów wysyłki (takich samych jak dla nowego zamówienia).


Problemy z dostawą

Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w dostawie spowodowane przez naszych partnerów logistycznych lub sytuacje pozostające poza naszą kontrolą, takie jak pogoda, święta itd. Należy pamiętać, że informujemy o szacowanej dacie doręczenia sugerowanej przez firmy doręczające zamówienia. W rzadkich sytuacjach niektóre paczki mogą dotrzeć później niż w proponowanych ramach czasowych. Aby zapewnić jak najkrótszą dostawę, podaj pełne informacje o adresie (nazwa ulicy, numer domu, kod pocztowy i miasto) oraz numer telefonu, aby nasi partnerzy logistyczni mogli się z Tobą skontaktować. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz numer do śledzenia przesyłki online. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy w realizacji dostawy. Nasi przedstawiciele działu obsługi klienta szybko i sprawnie odpowiedzą na Twoje pytania.

Jeżeli paczka nie zostanie doręczona, to będzie przechowywana na najbliższej poczcie. Jeśli nie będzie kontaktu ze strony kupującego to paczka wróci do nadawcy, lub zostanie zniszczona. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zapewnienie, że paczka zostanie odebrana pod każdym wskazanym przez dostawcę adresem i za utrzymywanie kontaktu z dostawcą. Za paczki, które z powodu nieodebrania zostaną zniszczone, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.

Reklamacja dostawy

Jeżeli paczka zostanie zagubiona lub źle doręczona, skontaktujemy się z firmą dostarczającą przesyłkę w Państwa imieniu. W celu rozpoczęcia procedury zwrotu niezbędnę są: 1) podpisane przez klienta oświadczenie, że paczka nie została doręczona, 2) potwierdzenie od dostawcy, że paczka została zagubiona lub niedoręczona.

W momencie złożenia oficjalnej reklamacji zwrócimy Państwu opłatę za zamówienie lub wyślemy nowe zamówienie, w zależności od tego, które rozwiązanie będą Państwo preferowali. Alensa.pl nie będzie zwracać kosztów zamówienia ani wysyłać nowych paczek, podczas gdy obecna paczka jest w tranzycie, aż do momentu oficjalnego uznania paczki za utraconą przez firmę doręczającą.

Uszkodzone paczki

Soczewki kontaktowe i akcesoria są dostarczane w twardym opakowaniu o wystarczającej wielkości, w celu zapewnienia dostawy produktów nieuszkodzonych i w dobrym stanie. Jeśli jednak opakowanie jest uszkodzone w momencie dostawy, prosimy NIE ODBIERAĆ przesyłki od kuriera i podać przyczynę w protokole dostawy np. „znaczne uszkodzenia opakowania“, „wyciek cieczy“ itp. Prosimy o kontakt z nami natychmiast, a postarmy się rozwiązać ten problem jak najszybciej i wysłać do Państwa nową paczkę.

Odpowiedz: # - Anuluj
#10
Sum Wan Cheng

Cześć, to mój numer zamówienia 124819 i brakuje mi szansy na odebranie zamówienia, ponieważ byłem chory. Czy mogę wiedzieć, czy możesz ponownie dostarczyć do ul. Garibaldiego 4 / 6P 04-078 Warszawa OR wspolna 63, 00-687, Warszawa, Polska? Zapłacę za opłatę za dostawę. Dzięki!

#4
Aleksandra

Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko i bez problemów. Wszystko w zamówieniu zgadzało się. Kupiłam soczewki Biofiniy już czwarty raz. Gorąco polecam sprzedawcę oraz soczewki.

VISA Master Card Przelewy24 PayPal Poczta Polska Zásilkovna InPost paczkomaty
Top