Koszty transportu i czas dostawy

Koszty dostawy

Paczkomaty IPost

Przelewy24

9.95 zł

Przelew bankowy

9.95 zł

Pobranie

15.95 zł

PayPal

9.95 zł

Karta płatnicza

9.95 zł

Kurier InPost

Przelewy24

14.95 zł

Przelew bankowy

14.95 zł

Pobranie

20.95 zł

PayPal

14.95 zł

Karta płatnicza

14.95 zł

Informacja:

  • Cena wysyłki zawiera podatek VAT
  • Każda cena jest końcowa bez względu na sposób zapłaty i zawiera pakowanie i wysyłkę
  • Koszt dostawy jest taki sam niezależnie od wielkości i wagi przesyłki
  • Wysyłka zostanie zrealizowana po zakończeniu płatności

Darmowa wysyłka w Alensa.pl

Alensa.pl zapewnia darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 169 zł. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem, w ich przypadku, nawet jeśli zamówienie wynosi powyżej 169 zł, naliczana jest opłata 6 zł. Darmowa wysyłka zostaje aktywowana automatycznie po przekroczeniu tej kwoty i nie wymaga używania żadnych dodatkowych kodów.

Alensa.pl od czasu do czasu, oferuje również specjalne promocje obejmujące darmową wysyłkę. Zasady tych promocji są określane na naszej stronie, w mediach społecznościowych lub w kampaniach e-mailowych. Czas trwania i warunki uczestnictwa w tych promocjach są tam jasno określone i muszą być przestrzegane przez kupujących.

Wysyłka poza terytorium Polski

Alensa.pl nie jest w stanie realizować dostaw poza granicami PL. Sprawdź www.alensa.eu aby zamówić do innego kraju.

Wysyłka po płatności

Alensa.pl wysyła tylko te zamówienia, za które otrzymaliśmy płatność (z wyjątkiem wysyłek za pobraniem). Proszę wziąć pod uwagę fakt, że płatności tradycyjnym przelewem bankowym mogą księgować się dłużej niż inne. W tym przypadku wysyłka możne nastąpić 1-2 dni później. Jeżeli zależy Państwu na czasie, prosimy o przesyłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres e-mail. Więcej na ten temat mogą Państwo przeczytać na #.

Niektóre parametry soczewek kontaktowych, ze względu na ich rzadkość, mogą być niedostępne w magazynie w momencie zakupu. Alensa zarezerwuje te soczewki dla klienta i natychmiast je zamówi od producenta. Płatność jest pobierana w momencie składania zamówienia, a nie w czasie wysyłki. Zamówienie towarów, których nie ma na stanie należy opłacić od razu po jego dokonaniu, w innym przypadku rezerwacja nie będzie obowiązywała.

Dodatkowe usługi: ubezpieczenie przesyłki

Za dodatkową opłatą możesz ubezpieczyć swoją przesyłkę. Niniejsze ubezpieczenie obejmuje przesyłki w przypadku zagubienia lub uszkodzenia podczas transportu. Oznacza to, że gdy tylko potwierdzimy, że Twoja przesyłka zaginęła lub została w jakikolwiek sposób uszkodzona, natychmiast wyślemy nową przesyłkę zawierającą ten sam towar, bez konieczności wcześniejszego inicjowania długiego protokołu reklamacyjnego opisanego poniżej. Jeśli Twoje zamówienie zawiera specjalne towary wykonane na zamówienie, takie jak niestandardowe okulary lub unikalne kombinacje soczewek, pamiętaj, że ich przygotowanie zajmie więcej czasu.

Dodawanie produktów do zamówienia

Prosimy o wzięcie pod uwagę tego, że ze względu na dużo ilość zamówień wychodzących z naszego magazynu, nie możemy zagwarantować możliwości dodania produktów do zamówień lub możliwości łączenia zamówień, które zostały zakończone. Jeśli chcą Państwo zmienić lub złączyć już sfinalizowane zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Nasz pracownik poinformuje Państwa, czy będzie możliwość edytowania zamówienia. Jest to możliwe jedynie w godzinach pracy biura obsługi klienta w godzinach 8.00–15.00 w dni robocze. Zamówienie jest uznawane za sfinalizowane w momencie, w którym zostanie opłacone. Jeśli chcą Państwo coś dodać do zamówienia, będą musieli Państwo złożyć nowe zamówienie, za które zostanie naliczona standardowa opłata za wysyłkę.

Czas dostawy

Operator Szacowany czas dostawy
Paczkomaty InPost 1–2 dni robocze
Kurier InPost 1-2 dni robocze

Informacja:

  • Zamówienia są wysyłane z magazynu znajdującego się w Republice Czeskiej.
  • Jeżeli zamówienie zostało złożone przed godziną 13.00 to zostanie wysłane tego samego dnia
  • Jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinie 13.00 to zostanie wysłane następnego dnia
  • Jeżeli płatność obyła się przy pomocy przelewu bankowego to następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty
  • Zamówienia nie są wysyłane w weekendy
  • Szacowany czas dostawy jest liczony od momentu wysyłki, nie od momentu złożenia zamówienia

Czas dostawy towarów, których nie ma na stanie

Niektóre soczewki kontaktowe o unikalnych kombinacjach parametrów mogą nie być dostępne w magazynie. Będziemy je rezerwować i zamawiać bezpośrednio od producenta. Oznacza to, że będą one miały dłuższy szacowany czas dostawy. Czas dostawy specjalnych, zamawianych soczewek kontaktowych, których nie mamy na stanie, zależy od warunków dostawy naszych dostawców i może trwać od 2–8 tygodni.

Podczas wybierania i zamawiania soczewek kontaktowych, zostaną wyświetlone informacje o szacowanym czasie wysyłki. Ten czas może ulec zmianie w zależności od parametrów soczewek. Kupujący jest zobowiązany do zwrócenia uwagi ile ten czas wyniesie dla parametrów, które chce zamówić.

Alensa non-stock products delivery times Alensa non-stock products delivery times

Po wybraniu określonych parametrów zostanie wyświetlony nowy szacunkowy czas wysyłki dla tych parametrów, jak pokazano powyżej. Proszę pamiętać, że informacja „w magazynie“ wskazuje ogólną dostępność produktu firmy. To niekoniecznie oznacza, że konkretna kombinacja parametrów jest dostępna w magazynie. Proszę zapoznać się z przewidywaną datą wysyłki widoczną obok menu rozwijanego w celu dostarczenia informacji dotyczących konkretnego zamówienia. Wszelkie oczekiwane opóźnienia w dostawie zostaną ponownie potwierdzone po przejściu na stronę koszyka zakupów, a następnie w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Klient zostanie poinformowany, czy tylko część jego zlecenia jest w magazynie w chwili potwierdzenia zamówienia, a zamówienie zostanie wysłane tylko wtedy, gdy wszystkie produkty są dostępne. Alensa ma prawo do dostosowania dostępności i przewidywanego czasu dostawy po złożeniu zamówienia.

Śledzenie przesyłki

Ponieważ Alensa przetwarza codziennie wiele zamówień, klient jest odpowiedzialny za śledzenie swojej przesyłki. Otrzymasz numer do śledzenia przesyłki, który pozwala śledzić przesyłkę online. Pamiętaj jednak, że nasza siedziba mieści się w Czechach! Dlatego też kod do śledzenia przesyłki będzie aktywny dopiero, gdy przesyłka znajdzie się na terenie Polski (zazwyczaj po 24-36 godzinach od wysłania kodu). Jeśli nie otrzymałeś tego kodu w wiadomości e-mail potwierdzającej, że Twoje zamówienie zostało wysłane, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Zamówienie z produktami, którą są na stanie oraz z takimi, których nie ma na stanie

Po wybraniu prawidłowych parametrów każdego z wymaganych produktów i przed finalizacją i opłaceniem zamówienia klient musi zwrócić szczególną uwagę na szacowany czas dostawy dla każdego produktu w koszyku.

Alensa non-stock products delivery times basket Alensa non-stock products delivery times basket

Poprzez potwierdzenie i zrealizowanie płatności za zamówienie, klient zgadza się, że całe zamówienie zostanie wysłane dopiero gdy wszystkie produkty będą dostępne. Podzielenie zamówienia i wysyłka produktów, które są na stanie, a później wysyłka produktów, których brakuje, jest możliwa tylko po opłaceniu dodatkowych kosztów wysyłki (takich samych jak dla nowego zamówienia).

Problemy z dostawą

Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w dostawie spowodowane przez naszych partnerów logistycznych lub sytuacje pozostające poza naszą kontrolą, takie jak pogoda, święta itd. Należy pamiętać, że informujemy o szacowanej dacie doręczenia sugerowanej przez firmy doręczające zamówienia. W rzadkich sytuacjach niektóre paczki mogą dotrzeć później niż w proponowanych ramach czasowych. Aby zapewnić jak najkrótszą dostawę, podaj pełne informacje o adresie (nazwa ulicy, numer domu, kod pocztowy i miasto) oraz numer telefonu, aby nasi partnerzy logistyczni mogli się z Tobą skontaktować. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz numer do śledzenia przesyłki online. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy w realizacji dostawy. Nasi przedstawiciele działu obsługi klienta szybko i sprawnie odpowiedzą na Twoje pytania.

Jeżeli paczka nie zostanie doręczona, to będzie przechowywana na najbliższej poczcie. Jeśli nie będzie kontaktu ze strony kupującego to paczka wróci do nadawcy, lub zostanie zniszczona. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zapewnienie, że paczka zostanie odebrana pod każdym wskazanym przez dostawcę adresem i za utrzymywanie kontaktu z dostawcą. Za paczki, które z powodu nieodebrania zostaną zniszczone, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.

Reklamacja dostawy

Jeżeli paczka zostanie zagubiona lub źle doręczona, skontaktujemy się z firmą dostarczającą przesyłkę w Państwa imieniu. W celu rozpoczęcia procedury zwrotu niezbędne są:
1) podpisane przez klienta oświadczenie, że paczka nie została doręczona

  1. potwierdzenie od dostawcy, że paczka została zagubiona lub niedoręczona.

W momencie złożenia oficjalnej reklamacji zwrócimy Państwu opłatę za zamówienie lub wyślemy nowe zamówienie, w zależności od tego, które rozwiązanie będą Państwo preferowali. Alensa.pl nie będzie zwracać kosztów zamówienia ani wysyłać nowych paczek, podczas gdy obecna paczka jest w tranzycie, aż do momentu oficjalnego uznania paczki za utraconą przez firmę doręczającą. Jeśli jednak wykupiłeś u nas ubezpieczenie przesyłki, będziemy mogli od razu nadać nową paczkę i nie będziesz musiał czekać na rozpatrzenie Twojego roszczenia.

Uszkodzone paczki

Soczewki kontaktowe i akcesoria są dostarczane w twardym opakowaniu o wystarczającej wielkości, w celu zapewnienia dostawy produktów nieuszkodzonych i w dobrym stanie. Jeśli jednak opakowanie jest uszkodzone w momencie dostawy, prosimy NIE ODBIERAĆ przesyłki od kuriera i podać przyczynę w protokole dostawy np. „znaczne uszkodzenia opakowania“, „wyciek cieczy“ itp. Prosimy o kontakt z nami natychmiast, a postaramy się rozwiązać ten problem jak najszybciej i wysłać do Państwa nową paczkę.

Komentarze (18)

Czy masz jakieś pytanie?
Katarzyna

Jak zmienić adres dostawy?

Odpowiedź info@alensa.pl

Prosimy o kontakt z obsługą klienta. Telefon: (+48) 22 4813801.

Sara

Czy jest możliwość wysłania zamówienia do Walencji, Hiszpania?

Odpowiedź info@alensa.pl

Zamówienia do Hiszpanii są wysyłane ze strony: https://www.alensa.es/

Daniil

Czy można kupić kilka paczek i uzyskać wolne od podatku?

Odpowiedź info@alensa.pl

Dziękujemy za komentarz. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (info@alensa.pl).

ZOFIA ORZECHOWSKA

Co z moim zamówieniem poprzednim? Dzisiaj złożyłam kolejne

Odpowiedź info@alensa.pl

Dziękujemy za komentarz. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (info@alensa.pl).

Nataliia

Witam, proszę sprawdzić co z zamówieniem 532680 03.06.22 Zamówiony towar został wysłany. Na chwilę obecną 08.06.2022 09:30: Historia przesyłki Data Godzina Opis Oddział 2022-06-03 20:07:33 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana

Odpowiedź info@alensa.pl

Problemy z dostawą prosimy zgłaszać pod adresem info@alensa.pl.

Monika

Witam. Jak mogę pobrać fakturę?

Odpowiedź info@alensa.pl

Fakturę można pobrać logując się do konta na stronie alensa.pl, a następnie przechodząc do zakładki "moje zamówienia".

Krystyna

Jestem bardzo zadowolona z obsługi i szybkiej realizacji zamówienia. Dwa dni i paczka dotarła, tak szybko to nigdzie nie zrealizowano mojego zamówienia a noszę soczewki od 2004, sprawdzę jeszcze jaka jest jakoś towaru i zostaje z Wami!

Odpowiedź info@alensa.pl

Dziękujemy za opinię!

Monika

Dzień dobry, zamówienie o numerze 770390246 zostało opłacone 22.04.2021 r. u Was jest informacja w statusie, że towar został wysłany, na Inpost paczka przygotowana przez nadawcę. Podróż przesyłki się jeszcze nie rozpoczęła. Proszę o interwencję kolejny raz. Nie było inf

Odpowiedź info@alensa.pl

Problemy z dostawą prosimy zgłaszać pod adresem info@alensa.pl.

Anna Kaluzna

Dzień dobry. Moje zamówienie o numerze 770383721 zostało opłacone w poniedziałek 8.02.21 roku. Niestety nie mam żadnej informacji gdzie się znajduje i czy jest już wysłane. Nie posiadam również żadnego numeru przesyłki. Z gory dziękuje za pomoc.

Odpowiedź info@alensa.pl

Zamówienie zostało przez nas przyjęte 9.02 i potwierdzone automatyczną wiadomością, wysłaną na wskazany w zamówieniu e-mail. Czas na przygotowanie okularów to zazwyczaj 7-14 dni roboczych. Po tym czasie przesyłka jest wysyłana do Państwa. Nadanie potwierdzamy automatyczną wiadomością e-mail.

Wojciech

Witam zamówiłem soczewki 9.11 dziś miną czwarty tydzień od złożenia zamówienia soczewki miały zostać wysyłane do 3-4 tygodni proszę o informację dotyczącą zamówienia!

Meedzi

Dzień dobry 18.11 została nadana do mnie paczka od tego momentu status jest przygotowana przez nadawcę. Kiedy mogę spodziewać się paczki? Numer zamówienia to 770365018

Odpowiedź info@alensa.pl

Staramy się dostarczać zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Wysyłka zamówień z naszego europejskiego magazynu odbywa się w ciągu 24-godzin, a czas na dostawę od momentu nadania to 2-3 dni robocze. Aktualizacja linku ma zwykle miejsce po upływie 24-36 godzin (dni robocze). W przypadku jakichkolwiek niejasności nie wahaj się kontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta (info@alensa.pl lub +48224813801). Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

Monika

Witam. Soczewki zostały zamówione i opłacone 26.10, wysłane zostały 27.10 jednak od dnia 27, na stronie dpd pojawia się informacja, "Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana". Chciałam zapytać kiedy przesyłka zostanie przekazana do doręczenia?

Odpowiedź info@alensa.pl

Staramy się dostarczać zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Wysyłka zamówień z naszego europejskiego magazynu odbywa się w ciągu 24-godzin, a czas na dostawę od momentu nadania to 2-3 dni robocze. Aktualizacja linku ma zwykle miejsce po upływie 24-36 godziny (dni robocze). Zamówienie zostało umieszczone w paczkomacie drugiego dnia roboczego (czwartek, 29.10), licząc od momentu wysłania przez nas przesyłki (wtorek, 27.10). W przypadku jakichkolwiek niejasności nie wahaj się kontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta (info@alensa.pl lub +48224813801). Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

ANNA

Od 11.09.2020 mam informację że moje soczewki oczekują na nadanie .dziś 17 .09 2020

Odpowiedź info@alensa.pl

Dziękujemy za informację! Nadaliśmy nową paczkę.

Agnieszka

Witam zamówiłam okulary tydzień temu w niedzielę 19.04.2020r. Zamówienie zostało opłacone, ale nie otrzyałam numeru przesyłki. Na stronie okulary są już niedostępne. To mój numer zamówienia 770297454.

Odpowiedź info@alensa.pl

Uprzejmie informuję, że zamówienie zostało przyjęte. Czas na przygotowanie okularów to zazwyczaj 7-10 dni roboczych.

Ewa

Witam, w czwartek tj. 25.07 złożyłam u Państwa zamówienie na soczewki kontaktowe oraz płyn do soczewek. Zamówienie zostało opłacone. Do tej pory nie otrzymałam od Państwa maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz numerem przesyłki. Proszę o możliwie szybką odpowiedź.

Odpowiedź info@alensa.pl

Szanowna Pani Ewo, zamówienie zostało złożone 25/07/19 o godzinie 21:54 i zgodnie z informacją na stronie zostało wysłane 26/07/19. Przewidywany czas na dostawę od momentu wysyłki to 2-3 dni robocze. Natomiast przesyłka została umieszczona w paczkomacie odbiorczym 2 dnia roboczego tj. 30/07/19.

Paweł

Soczewki zamówiłem 31.12.2018 r. a 3.01.2019 r. odebrałem. Jestem zadowolony ze sprawności realizacji i szybkości dostawy. Jeśli nic się nie zmieni to polecam i sam zostaję u tego dostawcy.

Odpowiedź info@alensa.pl

Dziękujemy za pozytywną opinię!

Joanna

Witam proszę o informację, kiedy moje zamówienie zostanie wysłane - opłacono przelew24 - 04.11.2018r. - wysyłka miała być zgodnie z informacją podczas składania zamówienia na następny dzień tj. 05.11.2018 (zamówienie 770199175)

Odpowiedź info@alensa.pl

Zamówienie zostało wysłane 5.11, a doręczone 8.11.

Aleksandra

Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko i bez problemów. Wszystko w zamówieniu zgadzało się. Kupiłam soczewki Biofiniy już czwarty raz. Gorąco polecam sprzedawcę oraz soczewki.

Odpowiedź info@alensa.pl

Dziękujemy za pozytywną opinię!