Metody płatności

Jak zapłacić za swoje zamówienie

W celu ukończenia zamówienia możesz wybrać jedną z następujących metod płatności:

  • Przelewy24
  • Przelew bankowy: Numer konta i informacje potrzebne do wykonania przelewu zostaną przesłane po dokonaniu zamówienia
  • Karta kredytowa: Mastercard, Visa, Discover lub American Express
  • PayPal

Bezpieczne płatności

Wszystkie płatności zostaną wykonane w bezpieczny sposób. Twoje dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie do dokonania płatności i nie zostaną przekazane osobom trzecim.

Płatność online

Jeśli zdecydujesz się zapłacić online kartą kredytową lub debetową, zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę naszego partnera, gdzie możesz podać swoje dane, aby zrealizować płatność. Wszystkie wprowadzone tutaj informacje są bezpiecznie zaszyfrowane. Pamiętaj, że bezpieczny link do płatności jest aktywny tylko przez ograniczony czas (w przypadku Przelewy24 jest to 15 minut). Jeśli czas upłynął, musisz dostać się do Twojego zamówienia za pośrednictwem swojego konta na naszej stronie internetowej i spróbować zapłacić ponownie. Jeśli wybierzesz opcję PayPal jako metodę płatności, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony płatności PayPal. W przypadku zwrotów na konto klienta, będą one wykonywane automatycznie.

Płatność przelewem bankowym

Jeśli zdecydujesz się zapłacić przelewem bankowym, informacje dotyczące przelewu otrzymasz po złożeniu zamówienia. Te informacje są również dostępne w e-mailu z potwierdzeniem, który otrzymasz po złożeniu zamówienia. Należy pamiętać, że czas księgowania wpłat może trwać do 4 dni roboczych. Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero po tym, jak przelane środki zostaną zweryfikowane przez nasz dział księgowy. Jeśli chcesz zminimalizować potencjalne opóźnienia, możesz wysłać nam potwierdzenie płatności wydane przez bank. Możesz je wysłać w formacie PDF na nasz adres e-mail: info@alensa.pl.

Dane do przelewu bankowego:

Alensa.pl
Citi Handlowy (Bank Handlowy S.A.)
Numer konta: 71 1030 1508 0­000 0008 1853 3000
IBAN: PL71 1030 150­8 0000 0008 1­853 3000
BIC: CITIPLPXXXX
 

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia! W przypadku wszelkiego rodzaju zwrotów, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć Sprzedającemu wszystkie niezbędne informacje potrzebne do dokonania zwrotu na jego konto.

Problemy z płatnością

  • W przypadku problemów z płatnością prosimy najpierw sprawdzić w swoim banku bądź koncie PayPal czy płatność została zaakceptowana czy też odrzucona.
  • Jeśli Twoja płatność zakończyła się pomyślnie ale nie pojawiła się w naszym systemie, skontaktuj się z nami pod adresem: info@alensa.pl, a my potwierdzimy płatność z naszym działem księgowości.
  • Jeśli masz problemy z stroną płatności, spróbuj otworzyć konto Alensa.pl z innej przeglądarki lub urządzenia.
Odpowiedz: # - Anuluj
#9
Agnieszka

Witam! W dniu dzisiejszym złożyłam zamówienie nr 191987 na kwotę 231,17 zł. Chciałam zapłacić kartą, jednak nie udało się . Czy mogę dostać dane do złożenia przelewu za zakup przelewem internetowym ? Agnieszka Majdanik

VISA Master Card Przelewy24 PayPal Poczta Polska Zásilkovna InPost paczkomaty
Top