Metody płatności

Jak zapłacić za swoje zamówienie

W celu ukończenia zamówienia możesz wybrać jedną z następujących metod płatności:

  • Przelewy24
  • Przelew bankowy: Numer konta i informacje potrzebne do wykonania przelewu zostaną przesłane po dokonaniu zamówienia
  • Karta kredytowa: Mastercard, Visa, Discover lub American Express
  • PayPal
  • Klarna
  • GooglePay
  • Pobranie
  • Bon upominkowy

Bezpieczne płatności

Wszystkie płatności zostaną wykonane w bezpieczny sposób. Twoje dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie do dokonania płatności i nie zostaną przekazane osobom trzecim.

Płatność online

Jeśli zdecydujesz się zapłacić online kartą kredytową lub debetową, zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę naszego partnera, gdzie możesz podać swoje dane, aby zrealizować płatność. Wszystkie wprowadzone tutaj informacje są bezpiecznie zaszyfrowane. Pamiętaj, że bezpieczny link do płatności jest aktywny tylko przez ograniczony czas (w przypadku Przelewy24 jest to 15 minut). Jeśli czas upłynął, musisz dostać się do Twojego zamówienia za pośrednictwem swojego konta na naszej stronie internetowej i spróbować zapłacić ponownie. Jeśli wybierzesz opcję PayPal jako metodę płatności, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony płatności PayPal. W przypadku zwrotów na konto klienta, będą one wykonywane automatycznie.

Płatność przelewem bankowym

Jeśli zdecydujesz się zapłacić przelewem bankowym, informacje dotyczące przelewu otrzymasz po złożeniu zamówienia. Te informacje są również dostępne w e-mailu z potwierdzeniem, który otrzymasz po złożeniu zamówienia. Należy pamiętać, że czas księgowania wpłat może trwać do 4 dni roboczych. Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero po tym, jak przelane środki zostaną zweryfikowane przez nasz dział księgowy. Jeśli chcesz zminimalizować potencjalne opóźnienia, możesz wysłać nam potwierdzenie płatności wydane przez bank. Możesz je wysłać w formacie PDF na nasz adres e-mail: info@alensa.pl .

Dane do przelewu bankowego:

Alensa.pl
Citi Handlowy (Bank Handlowy S.A.)
Numer konta: 71 1030 1508 0000 0008 1853 3000
IBAN: PL71 1030 1508 0000 0008 1853 3000
BIC: CITIPLPXXXX

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia! W przypadku wszelkiego rodzaju zwrotów, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć Sprzedającemu wszystkie niezbędne informacje potrzebne do dokonania zwrotu na jego konto.

Płatność za pomocą bonu upominkowego

Płatność bonem upominkowym możliwa jest tylko z bonem zakupionym w sklepie internetowym Alensa.pl. Przy płatności bonem należy wpisać unikalny kod bonu w polu do wpisania kodu rabatowego w koszyku. Bon może być wykorzystany tylko przy jednorazowym zakupie, w pełnej wysokości. Jeśli wartość zakupu przekroczy wartość bonu, zapłacisz tylko różnicę. Bonem można zapłacić za wszystkie towary lub usługi oferowane przez sklep internetowy.

Problemy z płatnością

  • W przypadku problemów z płatnością prosimy najpierw sprawdzić w swoim banku bądź koncie PayPal czy płatność została zaakceptowana czy też odrzucona.
  • Jeśli Twoja płatność zakończyła się pomyślnie ale nie pojawiła się w naszym systemie, skontaktuj się z nami pod adresem: info@alensa.pl , a my potwierdzimy płatność z naszym działem księgowości.
  • Jeśli masz problemy z stroną płatności, spróbuj otworzyć konto Alensa.pl z innej przeglądarki lub urządzenia.

Komentarze (10)

Czy masz jakieś pytanie?
Konrad

Witam zamawiałem soczewki robiłem przelew ale nie pobrało mi pieniędzy

Odpowiedź info@alensa.pl

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: https://www.alensa.pl/…-z-nami.html

Agnieszka

Dzień dobry. Nie mogę zapłacić u Państwa poprzez płatność Klarna. Dlaczego ? Pozdrawiam

Odpowiedź info@alensa.pl

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Adel

Nie mogę wykonać przelewu, ponieważ pokazuje mi informację "bank odbiorcy nie istnieje", co mogę zrobić ?

Odpowiedź info@alensa.pl

Zwykle problem występuje podczas kopiowania numeru konta - prosim zatem o ręczne przepisanie całego numeru.

Faktura

Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione u was okulary?

Odpowiedź info@alensa.pl

Fakturę można pobrać logując się do konta na stronie alensa.pl, a następnie przechodząc do zakładki "moje zamówienia".

Dorota

Proszę o nr konta bankowego do zapłaty poprzez tradycyjny przelew. Pozdrawiam Dorota Lewko

Odpowiedź info@alensa.pl

Dane do przelewu bankowego: Alensa.pl Citi Handlowy (Bank Handlowy S.A.) Numer konta: 71 1030 1508 0000 0008 1853 3000

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia!

Barbara Odziemek

Dzień dobry, Mają Państwo soczewki kontaktowe o mocy -16 diopri na astygmatyzm. Pozdrawiam

Odpowiedź info@alensa.pl

Niestety nie posiadamy takich soczewek w sprzedaży.

Marta

Jaki jest maksymalny czas na uiszczenie płatności, po którym zamówienie zostanie anulowane?

Odpowiedź info@alensa.pl

Jeśli metoda płatności to przelew bankowy zazwyczaj czekamy około tygodnia, każda inna forma płatności 15 minut.

Łukasz

Chciałem zapłacić przez internet karta czy jest możliwość zmiany płatności moje j przrsylki

Odpowiedź info@alensa.pl

Panie Łukaszu, zmiany sposobu płatności można dokonać z poziomu konta klienta w zakładce "moje zamówienia".

Ewelina

zle wybrana opcja płatności , czy skladac nowe zamowienie i anulowac tel? czy jest opcja zmiany płatności samemu?

Odpowiedź info@alensa.pl

W tej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Agnieszka

Witam! W dniu dzisiejszym złożyłam zamówienie nr 191987 na kwotę 231,17 zł. Chciałam zapłacić kartą, jednak nie udało się . Czy mogę dostać dane do złożenia przelewu za zakup przelewem internetowym ? Agnieszka Majdanik

Odpowiedź info@alensa.pl

Dane do przelewu to: Alensa.pl Citi Handlowy (Bank Handlowy S.A.) Numer konta: 71 1030 1508 0000 0008 1853 3000 W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.