Płyn Horien 500 ml

39.89zł
100% rekomendacji
Przybliżony dzień wysyłki Wybierz parametry
Inne opakowania
InPost - Paczkomaty i sklepy (1–2 dni) 9.95zł *
InPost Kurier (1–2 dni) 14.95zł *
* Darmowa dostawadla zamówień powyżej 169.00zł
39.89zł
Darmowy upominek warty aż do 23.99zł , dla zamówień powyżej 300.00zł .

Właściwości - Płyn Horien 500 ml

Producent: Stericon Pharma
Rodzaj płynu: Uniwersalne
Wielkość płynu: 500 ml
Ważność: 12 miesięcy i więcej
Okres użytkowania po otwarciu: 3 miesiące
Konserwanty: Tak
Wyrób medyczny: Tak

Opinie

100%
23 naszych klientów poleca ten produkt Recenzje nie są weryfikowane

Komentarze (4)

Czy masz jakieś pytanie?
Marcin

Czy ściągniętą z oka soczewkę można trzymać w takim płynie wielofunkcyjnym (świeżym) np. przez tydzień, jeżeli w tym czasie się z tej soczewki nie korzysta? Jeżeli nie, i taka soczewka jest już zanieczyszczona, to czy można wlać nowy płyn i na nowo ją zdezynfekować przez noc? Czy będzie już do wyrzucenia?

Odpowiedź info@alensa.pl

Ściągniętą z oka soczewkę można trzymać w świeżym płynie wielofunkcyjnym, aż do momentu gdy ponownie ją założymy (należy jednak pamiętać o terminie ważności soczewki!). Płyn Horien jest jednym z płynów nie wymagających mechanicznego czyszczenia soczewek przez pocieranie, niemniej zalecamy czyszczenie soczewek opuszkami palców dla lepszych rezultatów i usunięcia nagromadzonych na soczewkach osadów, w szczególności gdy zamierzamy odłożyć soczewkę na dłużej.

Piotr

Dlaczego piszę 6 zł wysyłka a tutaj 9 zł ?

Odpowiedź info@alensa.pl

Wysyłka przy zamówieniu opłaconym z góry to 9,99 zł. Zamówienie wysłane za pobraniem to 15,99 zł. Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień powyżej 149 zł. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem, w ich przypadku, nawet jeśli zamówienie wynosi powyżej 149 zł, naliczana jest opłata 6 zł.

super produkt

płyn super czyści

Anna

Nie polecam, prawdopodobnie przez ten płyn nabawiłam się problemów zdrowotnych. Nie czyści także dokładnie soczewek z osadów co potwierdził okulista

Odpowiedź info@alensa.pl

Pani Anno. Przykro Nam z powodu problemów jakie mógł spowodować płyn. Mogła to być jakaś wada płynu, która oczywiście nie powinna mieć miejsca. Może Pani złożyć reklamację. Soczewki zostałyby wtedy wysłane do producenta w celu kontroli jakości. Gdyby potwierdziła ona wadę płynu mógłaby Pani otrzymać zwrot kosztów lub nowy płyn. Więcej informacji może Pani znaleźć na naszej stronie: https://www.alensa.pl/…ktowych.html