Płyn pielęgnacyjny do soczewek kontaktowych Horien
Horien to uniwersalny płyn do
czyszczenia, płukania, dezynfekcji, nawilżania i przechowywania miękkich
soczewek kontaktowych.
Jest to jeden z płynów
nie wymagający mechanicznego czyszczenia soczewek przez pocieranie, niemniej
jednak zalecamy czyszczenie soczewek opuszkami palców dla lepszych rezultatów
i usunięcia nagromadzonych na soczewkach osadów.
Wielkość
opakowania
Płyn jest dostępny także w
butelce 360 ml. Każde
opakowanie zawiera antybakteryjny pojemnik na soczewki.
21 naszych klientów poleca ten produkt
Recenzje nie są weryfikowane
Komentarze
(4)
Czy masz jakieś pytanie?
Marcin
Czy ściągniętą z oka soczewkę można trzymać w takim płynie wielofunkcyjnym (świeżym) np. przez tydzień, jeżeli w tym czasie się z tej soczewki nie korzysta? Jeżeli nie, i taka soczewka jest już zanieczyszczona, to czy można wlać nowy płyn i na nowo ją zdezynfekować przez noc? Czy będzie już do wyrzucenia?
Odpowiedź
info@alensa.pl
Ściągniętą z oka soczewkę można trzymać w świeżym płynie
wielofunkcyjnym, aż do momentu gdy ponownie ją założymy (należy jednak
pamiętać o terminie ważności soczewki!). Płyn Horien jest jednym z płynów
nie wymagających mechanicznego czyszczenia soczewek przez pocieranie, niemniej
zalecamy czyszczenie soczewek opuszkami palców dla lepszych rezultatów i
usunięcia nagromadzonych na soczewkach osadów, w szczególności gdy
zamierzamy odłożyć soczewkę na dłużej.
Piotr
Dlaczego piszę 6 zł wysyłka a tutaj 9 zł ?
Odpowiedź
info@alensa.pl
Wysyłka przy zamówieniu opłaconym z góry to 9,99 zł. Zamówienie
wysłane za pobraniem to 15,99 zł. Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień
powyżej 149 zł. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem, w ich przypadku,
nawet jeśli zamówienie wynosi powyżej 149 zł, naliczana jest opłata 6
zł.
super produkt
płyn super czyści
Anna
Nie polecam, prawdopodobnie przez ten płyn nabawiłam się problemów zdrowotnych. Nie czyści także dokładnie soczewek z osadów co potwierdził okulista
Odpowiedź
info@alensa.pl
Pani Anno. Przykro Nam z powodu problemów jakie mógł spowodować płyn.
Mogła to być jakaś wada płynu, która oczywiście nie powinna mieć miejsca.
Może Pani złożyć reklamację. Soczewki zostałyby wtedy wysłane do
producenta w celu kontroli jakości. Gdyby potwierdziła ona wadę płynu
mógłaby Pani otrzymać zwrot kosztów lub nowy płyn. Więcej informacji może
Pani znaleźć na naszej stronie: https://www.alensa.pl/…ktowych.html
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę na naszej stronie. Przeglądając naszą stronę, wyrażasz
na to zgodę.
Dowiedź sie więcej o cookies!
OK
Komentarze (4)
Czy ściągniętą z oka soczewkę można trzymać w takim płynie wielofunkcyjnym (świeżym) np. przez tydzień, jeżeli w tym czasie się z tej soczewki nie korzysta? Jeżeli nie, i taka soczewka jest już zanieczyszczona, to czy można wlać nowy płyn i na nowo ją zdezynfekować przez noc? Czy będzie już do wyrzucenia?
Ściągniętą z oka soczewkę można trzymać w świeżym płynie wielofunkcyjnym, aż do momentu gdy ponownie ją założymy (należy jednak pamiętać o terminie ważności soczewki!). Płyn Horien jest jednym z płynów nie wymagających mechanicznego czyszczenia soczewek przez pocieranie, niemniej zalecamy czyszczenie soczewek opuszkami palców dla lepszych rezultatów i usunięcia nagromadzonych na soczewkach osadów, w szczególności gdy zamierzamy odłożyć soczewkę na dłużej.
Dlaczego piszę 6 zł wysyłka a tutaj 9 zł ?
Wysyłka przy zamówieniu opłaconym z góry to 9,99 zł. Zamówienie wysłane za pobraniem to 15,99 zł. Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień powyżej 149 zł. Wyjątkiem są zamówienia za pobraniem, w ich przypadku, nawet jeśli zamówienie wynosi powyżej 149 zł, naliczana jest opłata 6 zł.
płyn super czyści
Nie polecam, prawdopodobnie przez ten płyn nabawiłam się problemów zdrowotnych. Nie czyści także dokładnie soczewek z osadów co potwierdził okulista
Pani Anno. Przykro Nam z powodu problemów jakie mógł spowodować płyn. Mogła to być jakaś wada płynu, która oczywiście nie powinna mieć miejsca. Może Pani złożyć reklamację. Soczewki zostałyby wtedy wysłane do producenta w celu kontroli jakości. Gdyby potwierdziła ona wadę płynu mógłaby Pani otrzymać zwrot kosztów lub nowy płyn. Więcej informacji może Pani znaleźć na naszej stronie: https://www.alensa.pl/…ktowych.html