Twoje zamówienia wysyłamy natychmiast! Zalecamy jednak wcześniejsze złożenie zamówienia, ponieważ przewoźnicy mogą mieć opóźnienia w dostawie z powodu obecnej sytuacji.

Co to jest polityka zwrotów?

Wszystkie zwroty muszą spełniać poniższe warunki:

  • Zewnętrzne opakowanie soczewek musi być nieotwarte, nieuszkodzone i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży*
  • Zwrotom podlegają tylko kompletne towary zawierające wszystkie elementy.
  • Zwrot okularów korekcyjnych oraz okularów przeciwsłonecznych został opisany poniżej.
  • Każdy zwrot należy zgłosić mailowo na adres info@alensa.pl celem otrzymania etykiety zwrotnej. W przypadku zwrotów produktów w przesyłkach bez oryginalnej etykiety zwrotnej wystawionej przez firmę Alensa, Alensa nie ponosi za nie odpowiedzialności.
  • Produkty zwrócone w ustawowym okresie odstąpienia od umowy (w ciągu 14 dni od otrzymania) zostaną w pełni zwrócone/zrefun­dowane.
  • Zwroty nieotwartych towarów, dokonane po upływie ustawowego 14-dniowego okresu odstąpienia od umowy, będą oceniane w zależności od gwarancji oraz terminu ważności produktów (jak wspomniano wcześniej, produkt musi spełniać warunki do ponownej sprzedaży). Produkty mogą zostać zwrócone do Alensa nie później niż 365 dni od pierwotnej daty zakupu.
  • Jeśli firma Alensa popełniła błąd i wysłała niewłaściwe produkty, masz obowiązek zgłosić to obsłudze klienta w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.
* Zgodnie z przepisami UE dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa.

Chcesz wymienić produkt?

Jeśli Twoja recepta uległa zmianie lub przypadkowo wpisałeś nieprawidłowe dioptrie, możesz zwrócić dowolne, nieotwarte lub nieuszkodzone produkty, postępując zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej.

Alensa dokona zwrotu kosztów, a Ty będziesz musiał złożyć nowe zamówienie na właściwe produkty w dogodnym dla siebie czasie. Korekty cen nie będą dokonywane; pełny zwrot pieniędzy zostanie uznany, jeśli zwrócone produkty będą spełniać kryteria określone powyżej.

Otrzymałeś niewłaściwy produkt?

Jeśli Alensa popełniła błąd i wysłała Ci niewłaściwy produkt, musisz to zgłosić w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Upewnij się, że nie otworzyłeś ani nie użyłeś żadnego z produktów. Możesz zwrócić towar zgodnie z poniższymi instrukcjami, a otrzymasz pełen zwrot pieniędzy.

Jeśli popełniłeś błąd przy składaniu zamówienia, wszelkie nieotwarte lub nieuszkodzone przesyłki mogą zostać zwrócone. W takim przypadku klient ponosi odpowiedzialność tylko za koszty przesyłki związane ze zwrotem.

Zdecydowanie zalecamy, aby zawsze sprawdzić swoje towary przed ich otwarciem lub użyciem.

Chcesz zwrócić produkt z powodu reklamacji?

Procedura zwrotu dotyczy również gwarancji zwrotu pieniędzy za soczewki TopVue, a także zwrotów wadliwych produktów, które mają zostać przesłane na kontrolę jakości.

Jeśli chcesz zwrócić produkty, co do których podejrzewasz, że są wadliwe, produkty muszą zostać zwrócone do nas, po czym przekażemy je producentowi w celu oficjalnej kontroli jakości. Oryginalne pudełko, jak również wszelkie pozostałe, nieotwarte blistry, należy zwrócić do nas. Na opakowaniu są wydrukowane numery partii produktów, a ta informacja jest niezbędna producentom do zbadania wszelkich wad. Jeśli chcesz zwrócić wadliwy produkt, najpierw skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Chcesz zwrócić okulary przeciwsłoneczne lub okulary korekcyjne?

Na nasze okulary udzielamy dwuletniej gwarancji. Towar nie może być używany ani uszkodzony. Oryginalne opakowanie nie może być zniszczone. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić okulary przeciwsłoneczne lub oprawki w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wymagamy zwrotu kompletnego produktu, w tym opakowania na okulary, pudełka zewnętrznego oraz wszystkiego wewnątrz pudełka: wszelkich ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek identyfikacyjnych lub etykiet. Innymi słowy, produkt musi być zwrócony w dokładnie takim samym stanie, w jakim był wysłany przez nas. Produkt uznaje się za niekompletny bez tych elementów. W przypadku braku lub uszkodzenia przedmiotów zwrot lub wymiana nie będą możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Okulary przeciwsłoneczne, oprawki i okulary korekcyjne są dostarczane w optymalnym stanie i zostały dokładnie sprawdzone pod kątem jakości przed wysyłką. W rzadkich przypadkach, gdy któryś z produktów dotrze uszkodzony lub ma widoczne usterki, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, a my przeanalizujemy sprawę, aby pomóc. Jednak reklamacje dotyczące szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub niewłaściwą pielęgnacją, a także normalnym zużyciem, czy też częstym użytkowaniem nie kwalifikują się do odszkodowania. Za szkody wyrządzone przez samego klienta nie przysługują dodatkowe rabaty ani rekompensaty.

Soczewki korekcyjne do okularów są produkowane w oparciu o specyficzne indywidualne wymagania i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu. Tylko oprawki kwalifikują się do możliwego zwrotu. Warunki te obowiązują od momentu złożenia i opłacenia zamówienia, uwzględniając również okres w którym okulary nie zostały jeszcze wysłane.

W przypadku roszczeń dotyczących jakości soczewek korekcyjnych jednoogniskowych, najpierw skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i upewnij się, że dołączasz ważną receptę – nie starszą niż 1 rok. Kiedy przeprowadzana jest kontrola jakości, recepta jest wymagana, aby zweryfikować, czy dioptrie zakupionych soczewek odpowiadają faktycznej recepcie, czy nie. Zostaniesz poproszony o zwrot całego towaru (oprawki, soczewki okularowe, dołączone akcesoria, ewentualne etykiety lub ulotki itp.). Nie wyjmuj soczewek z oprawek!

W przypadku roszczeń dotyczących jakości soczewek wieloogniskowych / progresywnych, najpierw skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i upewnij się, że dołączona jest ważna recepta – nie starsza niż 1 rok. Dołącz także zdjęcie z przodu przedstawiające, jak nosisz okulary (dla lepszego wyśrodkowania) oraz zdjęcie z boku przedstawiające Cię w okularach (do określenia kąta ramy). Zostaniesz również poproszony o zwrot całego towaru (oprawki, soczewki okularowe, dołączone akcesoria, wszelkie etykiety, małe niebieskie papierowe torebki, w których otrzymałeś soczewki demonstracyjne, niebieska karta itp.). Nie wyjmuj soczewek z oprawek!

Zwroty, które zostały zmodyfikowane lub mają brakujące elementy, nie będą akceptowane. Przed zwrotem okularów zawsze skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta!

Procedura zwrotu krok po kroku:

Firma Alensa nie ponosi odpowiedzialności za zwroty, które nie są zgodne z przedstawioną procedurą.

Najpierw prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby wyjaśnić powód zwrotu, a także dostarczyć dodatkowych potrzebnych informacji (numer zamówienia, pełny opis zwracanych przedmiotów, numer konta do zwrotu itd.) Nasz personel sprawdzi Twoją prośbę, aby upewnić się, że spełnia wszystkie kryteria i doradzi, jak postępować. Odpowiedzi możesz spodziewać się w ciągu 1–2 dni roboczych. Gdy Twój zwrot zostanie zatwierdzony, za pośrednictwem poczty elektronicznej, otrzymasz etykietę zwrotną.

Prosimy o przyklejenie tej etykiety na zewnętrznej stronie każdego zwrotu. A następnie prosimy o wysyłanie produktów w twardym pudełku/kartonie (nie w kopercie) w taki sposób, aby nie uległy one zniszczeniu w transporcie. Prosimy również o dołączenie faktury, którą wysłano przy zakupie towaru.

Zwrot powinien zostać wysłany (kurierem lub pocztą) jako przesyłka rejestrowana, tak aby paczka posiadała indywidualny kod śledzenia. Prosimy o opłacenie przesyłki z góry – punkt nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Adres zwrotny to:

Money-back Guarantee map point Przesyłkownia (Alensa.pl)
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Woj. Śląskie
Polska

Jeśli oczekujesz zwrotu pieniędzy, prosimy o podanie informacji potrzebnych do wykonania przelewu (numer konta). Jeśli płaciłeś online, zwrot zostanie przelany automatycznie na Twoje konto PayPal lub rachunek karty kredytowej.

Ile to będzie kosztowało?

Klient ponosi odpowiedzialność wyłącznie za koszty związane z wysłaniem zwracanych towarów do nas. Alensa nie zwraca kosztów wysyłki produktów nieprawidłowo zamówionych lub niechcianych. Jeżeli wina leży po stronie Sprzedawcy, koszty wysyłki zostaną zwrócone, a Alensa wyśle nowe soczewki bez dodatkowych kosztów.

Jak długo to trwa?

Zwracane paczki docierają do naszego magazynu w Czechach zazwyczaj w ciągu 3 tygodni od momentu nadania przesyłki przez klienta. W momencie otrzymania paczki wyślemy do Ciebie potwierdzenie, że otrzymaliśmy zwracane produkty, a także informacje o dalszym postępowaniu. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia wszystkich zwrotów w ciągu 30 dni. W razie dodatkowych pytań, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Prosimy pamiętać, że zwrot okularów w oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach zajmuje trochę dłużej. Jest to związane z tym, że oryginalność i brak uszkodzeń muszą zostać najpierw zweryfikowane przez nasz zespół w głównej siedzibie sklepu.

VISA Master Card Przelewy24 PayPal Poczta Polska Zásilkovna Inpost paczkomaty dpd
Top